کد خبر 880237
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
توشاک

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی می‌گوید بازیکنان جدید این تیم از جمله شجاعی و دژاگه نیاز به یک ماه زمان برای آمادگی کامل دارند.

به گزارش مشرق، جان توشاک سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نساجی قائم‌شهر حاضر شد و اظهار کرد: ما فردا (جمعه) از داشتن هوادارانمان محروم هستیم و این می‌تواند ماجراجویی جدید برای ما باشد. این شروع سختی برای ما محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در بازی قبل تنها دو بازیکن روی نیمکت داشتیم که شرایط را برای ما سخت کرده بود. مهاجم تخصصی نداشتیم و مجبور شدیم از بازیکن‌های دیگر استفاده کنیم. بازیکنانی که به تازگی به جمع ما اضافه شدند، نیاز به یک ماه زمان دارند. من به تازگی به تراکتور آمده‌ام و مالک و مدیرعامل هم تغییر کرده و تیم، نو شده‌ است. بسیاری صبور نیستند و می‌خواهند ما در هر بازی ببریم. همه از من قهرمانی می‌خواهند. من جواب آن‌ها را این گونه می‌دهم که تراکتورسازی تاکنون چند بار قهرمان لیگ شده است؟ همیشه دو بازی ابتدایی فصل سخت هستند.

توشاک افزود: من تجربه‌های قهرمانی زیادی داشتیم و تراکتورسازی چالش جدیدی برای من خواهد بود. امیدوارم تراکتورسازی که تاکنون قهرمان لیگ نشده، امسال بتواند به این مهم دست پیدا کند.

وی درباره حضور مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در تیمش هم گفت: من این بازیکنان را کاملا نمی‌شناختم اما می‌دانستم عملکرد خوبی داشته‌اند. دیگر بازیکنان خارجی را نیز نمی‌شناختم و تنها اطلاع کمی داشتم. مثلا من نمی‌دانستم دژاگه سال قبل مصدوم بوده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس