کد خبر 879880
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
همام طارق

همام طارق تنها بازیکن عراقی خواهد بود که امروز (چهارشنبه) به ایران خواهد آمد و برای مذاکره به باشگاه استقلال خواهد رفت.

به‌ گزارش ‌مشرق، همام طارق، بازیکن تیم‌ ‌ملی فوتبال عراق امروز (چهارشنبه) ‌برای مذاکره به تهران می‌آید و در باشگاه استقلال حاضر می‌شود تا در صورت توافق با مدیران آبی های پایتخت به استقلال بپیوندد.

این هافبک عراقی در حالی به ایران می‌آید که دیگر بازیکن عراقی مدنظر آبی‌ها یعنی ایمن حسین، به دلیل وجود برخی مشکلات نتوانست در این سفر، هم‌بازی خود در تیم‌ ‌ملی عراق را همراهی کند.

در سوی دیگر امیر حسین فتحی، پس از مذاکره با این بازیکن عراقی به ترکیه خواهد رفت تا با مسئولان باشگاه ترابزون‌ اسپور ترکیه بر سر چگونگی پرداخت حق فسخ قرارداد مجید حسینی و صدور ITC این بازیکن صحبت کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی رضا IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
    2 4
    باید بازیکن خوب بگیرم چون مقابل السد و تیم های لیگ برتری نباید همیشه با جوان ها بازی کرد باید در کنار جوان ها بازیکنان با تجربه تری هم باشد تا جوانان را راهنمایی کند با حضور محترم آقای شفر هیچ چیز نشدنی نیست باید باشگاه بازیکنان مد نظر او جذب کند
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
    6 3
    عزیز من آخه این کارا یعنی چه ؟ بازیکن خارجی یعنی چه؟ پولی رو که میخواهید به بازیکن در پیت خارجی بدید صرف ورزش کشور و فوتبالیستهای جوان مناطق محروم بنمایید خواهید دید که چه خواهد شد .
    • نما IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
      3 1
      خب پول پرسپولیسی ها رو صرف این کار کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس