کد خبر 879657
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
دستگیری

سارقی که با استفاده از کارت های شناسایی افراد مشهور اقدام به کلاهبرداری و جعل عنوان می کرد توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش مشرق، در جریان بررسی کشفیات و دستگیری سارقان در طرح رعد 13 پلیس تهران بزرگ، سارقی که با جعل عنوان افراد مشهور سیاسی، فرهنگی و غیره و با تغییر چهره خود شبیه به این افراد با  کارت شناسایی آنها اقدام به کلاهبرداری می کرد، توسط ماموران پلیس تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید:

خرید ۱۸۰میلیون تومان طلا با جعل کارت عابربانک

این فرد در اظهاراتش عنوان کرد که مسئول برگزاری نمایشگاه کتاب بوده و با توجه به مسئولیتش کارت های شناسایی افراد مسئول، ناشران و افراد بازدید کننده مرتبط با نمایشگاه کتاب را در اختیار داشته و در منزل خود نگهداری کرده است.

وی در ادامه مدعی شد: من هیچ کلاهبرداری نکرده ام و فقط این کارت ها را در اختیار داشتم.

در همین خصوص مامور بازپرس این متهم درباره جرم و فعالیتش با عناوین جعلی و تغییر چهره مبدل به افراد سیاسی و مشهور در سطح شهر گفت: متهم با استفاده از تغییر چهره و در دست داشتن کارت های شناسایی مرتبط با افراد مشهور سیاسی و... اقدام به کلاهبرداری و اخاذی می کرد که همکاران بنده در پلیس تهران بزرگ موفق به دستگیری این کلاهبردار شدند.

واکنش محسن هاشمی به دستگیری بدل خود

محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در واکنش به سوء استفاده فردی که با در دست داشتن کارت شناسایی اقدام به کلاهبرداری می کرد، گفت: من قبلا در نمایشگاه ناشران داخلی شرکت کرده بودم، ولی الان نمی دانم که کارت شرکت در آن نمایشگاه کجاست.

هاشمی رفسنجانی در پاسخ به خبرنگار ما مبنی بر اینکه این فرد با تغییر چهره خود به شکل رئیس شورای شهر، خود را محسن هاشمی معرفی می کرده و سپس اخاذی و کلاهبرداری می کرده است، گفت: من خودم وقتی از کسی پول می خواهم به من نمی دهند، چطور به این فرد پول داده‌اند؟

وی با دیدن کارت منتسب به خود گفت: این کارت واقعی نبوده و جعلی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
    0 0
    قنادشبیه تره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس