کد خبر 879084
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱
علیرضا رحیمی

رئیس فدراسیون هندبال گفت: تیم ملی هندبال ساحلی ایران عملکرد خوبی در مسابقات جهانی داشت و در آینده خبرهای خوبی از این رشته خواهیم شنید.

به گزارش مشرق، علیرضا رحیمی درمورد نتایج تیم ملی هندبال ساحلی در مسابقات جهانی و کسب عنوان هشتمی اظهار داشت: اگر بازی‌ها را بررسی کنیم متوجه می‌شویم که چقدر نتایج نزدیک بود. ساحلی‌بازان ایرانی در چند بازی که می‌توانستند برنده باشند به تساوی رضایت دادند. ضمن اینکه باید شرایط حریفان را هم در نظر گرفت.

وی ادامه داد: من از نتایج تیم ملی هندبال ساحلی رضایت دارم، چون نتایج واقعاً نزدیک بود. با شرایطی که ایجاد شده ما حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و قطعاً در آینده خبرهای خوب زیادی از هندبال ساحلی ایران خواهیم شنید. ساحلی‌بازان ایران در سطح آسیا مدعی هستند و در جهان هم عملکرد خوبی داشتند.

رئیس فدراسیون هندبال درمورد حضورش در فهرست مدیرانی که بازنشسته هستند و باید برکنار شوند، تصریح کرد: هر وقت دستور بدهند سمتم را تحویل خواهم داد. من بازنشسته وزارت ورزش هستم و نمی‌توانم اعتراضی داشته باشم. به هر حال این قانونی است که مصوب شده و هیچکس نمی‌تواند بگوید که قانون را قبول ندارد. 

رحیمی ادامه داد: هرکسی جای من بیاید دستش را می‌بوسم. به نظر شما حق ندارم بعد از 40 سال مدیریت یک شب راحت بخوابم؟ مسئولیت داشتن در جایی سخت است و نمی‌توان با آرامش زندگی کرد. هنوز چیزی به صورت خصوصی و شخصی به ما اعلام نشده، اما می‌دانم که این قانون مصوب شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس