فوتبال

بازیکن فصل گذشته گسترش فولاد تبریز گفت: با باشگاهی در اروپا در حال مذاکره هستم و احتمالاً فصل بعد در ایران بازی نخواهم کرد.

به گزارش مشرق، امید جهانبخش بازیکن فصل گذشته گسترش فولاد تبریز در مورد آینده خود گفت: همان طور که پیش از این هم گفتم فصل بدی پشت سر گذاشتم و اتفاقاتی در گسترش فولاد برای من رخ داده است و من در مورد آنها حرف می زنم. من با باشگاهی در اروپا در حال مذاکره هستم و احتمالا فصل بعد در ایران بازی نخواهم کرد.


مشکل فقط در مدت قرارداد است و من تمایلی به قرارداد بلند مدت ندارم که اگر باشگاه قبول کند همه چیز برای عقد قرار داد مهیاست. بعد از اتفاقات تلخ فصل بعد فقط منتظر فوتبال بازی کردن و فصل بد را فراموش کنم.


وی در مورد اتفاقات در گسترش فولاد تبریز، گفت: من فقط روی صحبتم به آقای زنوزی است که همه می گفتند انسان خوبی است و رفتار های وطن دوستانه او همه را طرفدار او می کند. کسانی در حال خدشه ساختن در أین چهره نام مدیر روی خود گذاشته اند. آقای زنوزی آیا قراردادی که پیشروی بازیکنان می گذارند را خوانده اید ، خودتان شرایط قراردادی که حدود ٦٠٪؜ قرارداد را بازیکن دریافت نمی کند را خودتان امضا می کنید.


جهانبخش در ادامه خاطر نشان کرد: آقای زنوزی در طول مدت قرارداد باشگاه ٢٥ ٪؜ قرارداد من پرداخت شد و اکنون که حقم را از سوی انضباطی طلب کرده ام برای من لیستی از پول غذا و خوابگاه ارائه کرده اند. آقای زنوزی من غذایم را خودم هزینه اش را داده ام و شما هزینه اش را حساب کردید.


وی در پایان گفت: می دانم شما انسان خیر و روزی رسانی و می دانم از این ها خبر ندارید، اما بدانید برای من صورت حساب غذا و جای خواب را از قراردادم کم کرده اند. در صورتی که من خانه شخصی داشته ام. آقای زنوزی از شما خواهش می کنم اجازه ندهید اینگونه کارها در تراکتورسازی هم انجام شود. این صورت حساب ها نه در شان شخصیت بالایی چون شما و نه واقعا شرمش می شود در مورد آن صحبت کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس