مجلس

نایب رئیس کمیسیون آموزش از جلسه این کمیسیون با وزیرعلوم درباره علت بازدید کارشناسان سازمان بین‌المللی انرژی اتمی از برخی از دانشگاه‌ها خبر داد.

به گزارش مشرق، جبار کوچکی‌نژاد نایب رئیس اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید کارشناسان سازمان بین‌المللی انرژی اتمی از برخی از دانشگاه‌ها، اظهار داشت:کمیسیون آموزش مجلس به عنوان کمیسیون تخصصی به این مسئله ورود کرده و مقرر شدکمیته آموزش عالی کمیسیون این مسئله را بررسی و گزارشی از نحوه دلایل بازدید از این مراکز تهیه و به اعضا ارائه دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر رئیس سابق سازمان انرژی اتمی درباره بازید بازرسان آژانس از مراکز دانشگاهی

وی افزود:براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است فردا (یکشنبه 7 مرداد) این موضوع با حضور منصور غلامی وزیرعلوم و برخی از مسئولان دستگاه‌های اطلاعاتی بررسی شود.

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه مسئولان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بارها طی گزارش‌های خود اعلام کردند  هیچ انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای ایران وجود ندارد، تصریح کرد: نباید چنین بازدیدهایی از مراکز علمی و تحقیقاتی ما صورت گیرد.

کوچکی‌نژاد با تاکید بر اینکه مسئولان مربوطه باید از تجربه رفتار دشمنان با دانشمندان هسته‌ای درس گیرند، اظهار داشت: مسئولان ذیربط باید مراقبت‌های لازم را انجام دهند تا دوباره از این ناحیه آسیب نبینیم مراکز تحقیقاتی و همچنین اساتید و دانشجویانی که در حوزه تحقیقاتی فعالیت می‌کنند، قطعا باید مورد حفاظت خاص قرار گیرند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
    4 0
    تحریم که برنمیدارن گمشن برن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس