کد خبر 878417
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
مهدی فضائلی

بر اساس طراحی منافقین و نطق هیجانی و حماسی مسعود رجوی در جمع نیروهای پایگاه اشرف، این عملیات قرار بود پس از سه روز به فتح تهران منجر شود! و "امروز مهران فردا تهران" شعار منافقین در آن جلسه تماشایی بود

به گزارش مشرق، «مهدی فضائلی» کارشناس مسائل سیاسی، در یادداشتی نوشت:

4 مرداد، سالگرد تجاوز منافقین به خاک کشورمان با نام عملیات فروغ جاویدان و 8 مرداد، سالگرد شکست آن طی عملیات رزمندگان اسلام با نام مرصاد است!

عملیات احمقانه منافقین، این خائنین حرفه ای، حدود ده روز پس از پذیرش قطعنامه 598 از سوی جمهوری اسلامی ایران، از غرب کشور و از مرز قصر شیرین شروع شد.

عملیاتی که بار دیگر ثابت کرد، هرگاه دشمن در ما احساس ضعف کند، نه تنها متوقف نخواهد شد بلکه گستاختر و با اعتماد به نفس بیشتر ما را تحت فشار قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

بر اساس طراحی منافقین و نطق هیجانی و حماسی مسعود رجوی در جمع نیروهای پایگاه اشرف، این عملیات قرار بود پس از سه روز به فتح تهران منجر شود! و "امروز مهران فردا تهران" شعار منافقین در آن جلسه تماشایی بود.

این نه اولین بار بود که دشمنان انقلاب اسلامی دچار اشتباه محاسباتی می شدند و نه آخرین بار.اشتباهاتی که هر چند برای ما مزاحمت هایی را بوجود آورده اما سرانجام به فضاحت دشمنان و سربلندی انقلاب اسلامی ایران منجر شده است.

از ابتدای پیروزی انقلاب، دشمنان مهلت های سه ماهه و شش ماهه را برای شکست انقلاب تعیین کردند و امروز چهلمین سال پیروزی آن را می گذرانیم.

آمریکایی ها در اردیبهشت سال 59، عملیات "پنجه عقاب" را با هدف آزادسازی گروگان های خود در لانه جاسوسی طراحی کردند و سرانجام با 8 کشته و از دست دادن یک هواپیما و پنج بالگرد، دست از پا درازتر به آمریکا بازگشتند.

صدام در سال 59 و با هدف فتح سه روزه خوزستان به ایران حمله کرد و امروز جنازه صدام خوراک مار و مور شده و ایران اسلامی بدون اینکه ذره ای به تمامیت عرضی اش آسیب وارد شده باشد، راست قامت ایستاده است.

علاوه بر تحریم هایی که از ابتدای انقلاب به ایران اسلامی تحمیل شد، به بهانه فعالیت های هسته ای نیز از سال 85، تحریم های جدید آغاز و در مجموع 6 قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران صادر شده است. قطعنامه 1696 و 1737 در سال 2006، 1747 در سال 2007، 1803 و 1835 در سال 2008 و قطعنامه 1929 در سال 2010 علیه ایران به تصویب رسید و اعمال شد اما انقلاب اسلامی ایران همچنان به پیش می رود.

اشتباهات محاسباتی دشمنان انقلاب اسلامی، به جغرافیای ایران محدود نمی شود.

در سال 2011 میلادی، جنگ داخلی سوریه طراحی و اجرا شد و در سال 2012، برخی کشورهای حامی معارضین(ترکیه)وعده نماز در مسجد اموی در فاصله دو هفته بعد را دادند. امروز دولت سوریه و البته با کمک های مستشاری و نظامی ایران و روسیه بر جبهه گسترده دشمنانش فائق آمده است.

مداخلهٔ نظامی در یمن نیز در 25 مارس 2015 میلادی برابر 6 فروردین 1394 با حملهٔ هوایی ائتلافی از کشورهای منطقه به رهبری

عربستان سعودی به یمن با نام عملیات طوفان قاطعیت (عملیة عاصِفة الحزم) آغاز شد و از 2 اردیبهشت با نام عملیات احیای امید (عملیة إعادة الأمل) ادامه یافت.

این عملیات نیز قرار بود طی چند روز، انصارالله را از پا درآورد اما اکنون حدود 40 ماه است که نه تنها چنین نشده، بلکه انصارالله روز به روز قویتر و نیروهای ائتلاف هر روز از قبل ضعیفتر شده اند تا جائیکه عربستان و بقیه اعضای ائتلاف به دنبال مفری برای توقف جنگ هستند.

این فهرست قطعا" کامل نیست و می توان موارد دیگری را به آن افزود؛ اما سوال اساسی و مهم این است که راز این همه اشتباه محاسباتی در چنین رویداد های مهم و از سوی کشورهایی که یا خود به عنوان ابرقدرت شناخته می شوند و یا از جانب ابرقدرت ها حمایت می شوند، چیست؟

پاسخ صحیح به این سوال، راز و رمز پیروزی در همه عرصه ها، اعم از نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است.

پاسخ این سوال را در دو محور می‌توان یافت.

نخست،اصرار به حل مسائل جهانی بر اساس فرمول های قرون قبل از قرن 21 و عدم درک نسبت به تغییر مناسبات جهانی و دوم،عدم فهم نسبت به شکل گیری جریانی بنام مقاومت و رفتار جهادی!
این دو بدفهمی یا عدم ادراک،ریشه اشتباهات محاسباتی دشمنان انقلاب اسلامی و دشمنان جبهه مقاومت است، اشتباهی که موجب زحمت ما و رفتن آبروی دشمنان شده و همچنان ادامه دارد.

تکرار اشتباه محاسباتی به رغم تغییر شرایط و تحول در مناسبات جهانی و همینطور شکل گیری جریان مقاومت و روحیه و رفتار جهادی را میتوان یکجا در تهدید اخیر رئیس جمهور فاسد آمریکا و پاسخ عزتمندانه و غرور آفرین فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار سلیمانی یکجا مشاهده کرد.

این روزها نظام سلطه به سرکردگی شیطان بزرگ، دشمن اصلی ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی با منافقین، خائنین به ملت ایران و پادوی دیروز صدام، پیوندی برقرار کرده اند تا به زعم خودشان ملت سربلند ایران و نظام سرافراز انقلاب اسلامی ایران را به ستوه آورند.

سرنوشت این پیوند نامبارک ، تکرار سرشکستگی دشمنان و پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود.انشاالله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس