کد خبر 878321
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰
مجید جلالی

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت:در حمله موثر نبودیم و به همین دلیل بازی صفر بر صفر شد.

به گزارش مشرق، مجید جلالی بعد از مساوی بدون گل مقابل استقلال در نشست خبری گفت: در حمله موثر نبودیم و به همین دلیل بازی صفر بر صفر شد. اولین بازی با استقلال شاید نتیجه خوبی باشد اما برنامه ریزی ما این بود که برنده شویم.  بله دو تیم بازی پایاپایی انجام دادند و موقعیت گلزنی به حریف ندادیم.

*باید بازیکن بسازیم

وی در مورد بازیکنان جدید تیمش گفت: زمان می برد چند بازیکن خوب گرفتیم. باید بازیکن بسازیم و سال هاست که این کار را می کنم.

جلالی در مورد خط دفاع پیکان گفت: ترکیب خط دفاعی تیم کامل حفظ شده است.

* اگر بازیکنان را حفظ می‌کردیم چه تیمی می‌شدیم

جلالی در مورد شیخ ویسی و حضورش در مورد پیام نیازمند گفت: شیخ ویسی هم دروازه بان خوبی است این پروسه ای است که باید طی شود. سومین فصل حضورم در پیکان است و اگر همان بازیکنان را حفظ می کردیم چه تیمی می توانستیم باشیم. یک تیم متفاوت می شدیم اما تیمی هستیم که نمی توانیم به آن گلایه کنیم و به این مساله افتخار می کنیم.

* رقم درخواستی رفیعی برای ما زیاد بود
سرمربی پیکان در مورد وضعیت سروش رفیعی گفت: سروش رفیعی هم با من صحبت کرد و خیلی دوست داشت به تیم ما بیاید اما از نظر بودجه ای تیم ما محدود است و یکی از ۴-۵ تیم ‌آخر لیگ هستیم. نمی دانیم سروش از فولاد چقدر گرفته است اما رقم درخواستی او برای تیم ما زیاد بود. کل قراردادهای ما کم است و ۴ بازیکن بالای ۶۰۰ میلیون تومان است و بقیه همه ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون بود و سروش بازیکن ۷۰۰ میلیون تومانی برای باشگاه ما بود و به او گفتم نمیتوانیم تو را در پیکان داشته باشیم.

*بارانی می‌توانست تغییر کند اما خودش مقاومت کرد
وی افزود: صادق بارانی خوب بود او می توانست تغییر کند اما خودش مقاومت کرد. بارانی شرایط بازی در پیکان را نپذیرفت.
سرمربی پیکان گفت: بازی های سنگینی داریم و در حال حاضر ترکیب تیم همین است اما در بازی های بعدی ترکیب تیم شاید تغییر کند و مربیان ما هم بازی اول سایپا را دیدند.

*برای اولین بازی این مساوی بد نیست

جلالی در مورد فنی بازی گفت: ما در بخش حمله به قدری خوب نبودیم که پیروز شویم فقط به اندازه‌ای خوب بودیم که یک مساوی از حریف بگیریم برای اولین بازی این مساوی در زمین حریف بد نیست آن هم مقابل تیم استقلال. این مسابقه نویددهنده فوتبال بهتری برای پیکان در روزهای آینده خواهد بود. 

*به رفیعی گفتم پیکان پاسخگوی انتظاراتش نیست

وی درباره دلیل عدم حضور رفیعی در پیکان گفت: مدت‌ها با سروش در ارتباط بودم او با ما صحبت کرد اما بودجه ما بودجه بسیار بسیار محدودی است و جزء 5-4 تیم کم هزینه هستیم بودجه کاملا متوسطی داریم آنچه باشگاه می‌توانست پرداخت کند جوابگوی انتظارات رفیعی نبود. حتی من مبلغی که باشگاه در نظر گرفته بود را به او نگفتم و فقط گفتم باشگاه نمی‌تواند پاسخگوی انتظاراتش باشد. 

* باید ما بازیکن بسازیم و به تیم‌های بزرگتر بدهیم 

جلالی تصریح کرد: این مساوی برای ‌آینده تیم پیکان امیدوار کننده بود این سال سومی است که من در پیکان هستم اگر می‌توانستیم بازیکنانمان را حفظ کنیم می‌توانستیم یک مدعی قدرتمند در لیگ باشیم اما در این دو فصل بازیکنان زیادی از تیم ما جدا شدند و باید دوباره تیم را دست کنیم آنهایی که کارشان این است می‌دانند این مساله کار سختی است این پروسه‌ای است که من سال‌ها آن را انجام می‌دهم و باید ما بازیکن بسازیم و به تیم‌های بزرگتر بدهیم تا ‌آنها بهره ببرند سعی می‌کنیم دوباره تیم خوبی بسازیم. 

*در حمله خوب بودیم استقلال را شکست می دادیم

وی افزود: استقلال فقط دو بازیکنش را نداشت و بقیه بازیکنان این تیم نفراتی بودند که می‌توانستند در هر تیمی بازی را جابجا کنند. ما به حریف موقعیت گلزنی ندادیم اگر در حمله خوب بودیم می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم. 

*  بازیکنان تیم نمره قبولی گرفتند

سرمربی تیم پیکان در پاسخ به این سوال که با وجود داشتن هافبک‌های خلاق چرا نتوانستید برای مهاجمان خود ایجاد موقعیت کنید گفت: در بخش حمله هماهنگی نداشتیم و وقتی تیمی تغییر می‌کند مربی برای هماهنگی به زمان نیاز دارد. امروز بیشتر روی دفاع اولویت‌بندی کرده بودیم و این که می‌گویم به آینده امیدواریم برای همین است. آنچه که برای دیدار امروز کار کرده بودیم بازیکنان تیم نمره قبولی گرفتند اما در آینده باید روی تاکتیک‌های هجومی نیز کار کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس