فتاحی

مسئول برگزاری بازی‌های لیگ برتر گفت: اگر قبل از بازی‌های جام جهانی رأی‌گیری می‌شد بیرانوند بهترین دروازه‌بان ایران انتخاب نمی‌شد.

به گزارش مشرق، سعید فتاحی در خصوص انتقادهای سیدجلال حسینی از مراسم برترین‌های لیگ گفت: من نمی‌دانم سیدجلال حسینی چه گفته اما باید بگویم برگزاری مراسم برترین‌ها به عهده روابط عمومی سازمان لیگ است اما باید بگویم همه جای دنیا همین گونه است. وقتی چنین مراسمی در لیگ‌های مختلف می‌گیرند حرف و حدیث‌هایی وجود دارد. مثلاً اگر آقای مسی را انتخاب کنند طرفداران رونالدو می‌گویند حق این بازیکن پرتغالی است. بالاخره هر کاری بکنید حرف و حدیث به وجود می‌آید.

وی در پاسخ به این سؤال که وحید امیری چطور بهترین بازیکن ایران شد اما در پست خودش بهترین نشد، بیان داشت: من حدود سه ساعت قبل از مراسم بیرانوند را دیدم زمانی که نفرات را روی سن اعلام می‌کردند متوجه شدم چه کسانی انتخاب شدند. رأی‌ها را یک کمیته‌ای تعیین می‌کرد و بهاروند باید در خصوص این موارد صحبت کند. من به شما قول می‌دهم رأی‌ها موجود است و افرادی ذی‌نفع می‌توانند درخواست بدهند تا آنها را ببینند. 

مسئول برگزاری بازی‌‌های لیگ‌برتر در خصوص انتقادهایی که به نحوه برگزاری این مراسم انجام شده است، گفت: ما قبول داریم که انتقادهایی هست. قبلاً فقط لیگ برتر در این مراسم شرکت می‌کرد اما الان تیم‌های پایه، فوتسال، فوتبال ساحلی و... هم در این مراسم شرکت می‌کنند و نمی‌توان آنها را نادیده بگیریم چرا که فوتبال فقط لیگ برتر نیست اگر تیم ملی در جام جهانی نتیجه می‌گیرد حاصل تلاش همه اینها است. باید بانوان، فوتسال و فوتبال ساحلی هم دیده شوند. فکر می‌کنم مراسم می‌تواند بهتر از این برگزار شود هر کسی پیشنهادی دارد ارائه دهد. یا سال آینده این مراسم را برگزار نکنیم یا آنها را خوب برگزار کنیم چون هر کاری کنیم باز انتقاد هست من به بیرانوند گفتم اگر قبل از جام جهانی این رأی‌گیری انجام می‌شد شاید تو بهترین دروازه‌‌بان ایران نمی‌شدی چون این مسائل تأثیرگذار است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
    0 0
    دم خروس پیداست .خود پرسپولیسیا گفتن این انتخابات رنگی بود .مثل رای سوپر جام .مافیای لنگ همه جا هست .ولی در آسیا نمیتونه کاری بکنه برای همین از الهلال ده نفره چهار تا خوردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس