ناصر محمدخانی

پیشکسوت پرسپولیس گفت: اینکه تیم قهرمان مسابقات را با برد آغاز کند بهترین اتفاق برای بازیکنان تیم و البته هوادارانش است.

سرویس ورزش مشرق – تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدار لیگ برتر هجدهم در حالی به مصاف پدیده مشهد رفت که با پنجره بسته نقل و انتقالاتی اش نتوانسته بود در تابستان امسال یارگیری کند. با این همه این تیم در جدالی سنگین با نماینده مشهد پدیده را 1-0 از پیش رو برداشت و سه امتیاز اول لیگ را دشت کرذد.

ناصر محمدخانی در گفت و گو با مشرق، درباره این مسابقه و اتفاقات مربوط به آن حرف زد.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

*انتظار مسابقه ای به این نزدیکی و حساسیت را داشتید؟

- البته که داشتم. پرسپولیس در مواقع عادی هم یک حریف همیشه انگیزشی برای رقبایش است چه برسد حالا که دو بار پشت هم به قهرمانی دست پیدا کرده و امسال هم مدافع عنوان قهرمانی است. پدیده به خوبی پرسپولیس را تحت فشار گذاشته بود اما باید به هوشیاری بازیکنان تیم پرسپولیس آفرین گفت.

* بازی را چطور دیدید؟

- خب لیگ تازه شروع شده و بدن بازیکنان تحت تأثیر بدنسازی زیادی که داشتند گرفته است. برای همین هر دو تیم کمی عصبی بازی می کردند ولی پرسپولیس با تجربه تر نشان داد و توانست در همان اوایل بازی که پدیده به خودش نیامده بود کار را تمام کند.

* پنالتی درست بود؟

- قطعا درست بود. سیامک (نعمتی) را زدند. وگرنه توپ را جلو انداخته بود تا به تو بزند.

* علیپور پشت توپ رفت نگران نشدید؟

- نه! نگرانی از اینکه آقای گل پشت توپ ایستاده درست نیست. او با دقت تمام ضربه زد و نشان داد چه انگیزه ای برای رسیدن به پیراهن تیم ملی دارد. او در دور قبل هم باید به جام جهانی می رفت.

* عملکرد سید جلال چطور بود؟

- او مثل همیشه بود. سید هنوز مثل یک جوان 25 ساله بازی می کند. در همه نبردهای هوایی برنده بود و بارها دیدیم که در چپ و راست خط دفاعی توپ می زد. تازه پشت سر محمد انصاری را هم جمع می کرد و یک بار هم که لازم بود به او تذکر داد.

* پدیده یک توپ به تیر زد. بهتر نبود برانکو بیرانوند را درون دروازه می گذاشت؟

- این به نظر کادر فنی بستگی دارد. ما در تمرینات نبودیم و نمی دانیم وضعیت بیرانوند چطور است. به هر حال رادوشوویچ هم عالی بود و دیدیم که غیر از آن صحنه یک شوت خطرناک را هم گرفت که من خودم فکر کردم گل شد.

* از سبک بازی پرسپولیس حرف راضی بودید؟

- برانکو به خوبی می داند پرسپولیس چه تیمی است. او در این مدت با پرسپولیس زندگی کرده و خواسته هواداراش را می شناسد. می داند پرسپولیس در طول تاریخ همیشه هجومی بازی می کند و الان هم دیدیم با همین سبک هجومی یک پنالتی گرفت و تیمش را برنده کرد.

* قبول دارید پرسپولیس کمتر از حریفش موقعیت داشت؟

- موقعیت داشت ولی شاید خطرناکترهایش را پدیده ایجاد کرد. بله قبول دارم. به هر حال بازی در زمین حریف بود و پدیده که انگیزه های زیادی برای جبران گل خورده و ایستادگی برابر پرسپولیس داشت دائم حمله می کرد. یحیی هم تیم خوبی ساخته و شک ندارم پدیده امسال یقه خیلی از تیم ها را می گیرد.

* پرسپولیس با این سبک بازی می تواند مدافع عنوان قهرمانی باشد؟

- تیم بازیکن جدید نگرفته و بدنسازی داشت با این همه پرسپولیس نشان داد تیم است. نشان داد حتی در روز بدش هم برنده می شود و این بهترین خبر برای هواداران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ارتین IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
    2 26
    ایها الناس از امروز تا آخر لیگ بدانید؛پرسپولیس از نظر مشرق مظلوم ترین تیم عالمه و همیشه همه بهش ظلم میکنن همیشه بد میاره ولی بازیکن های غیر ملی پوشش با نهایت قدرت و حمایت طرفداران چند صد میلیونی!!!!!بدون یک ریال علف خرس بیت المال و حمایت های بی دریغ فدراسیون فوتبال و رسانه ملی و داوران قهرمان میشه! تازه من هم یک عدد موز برمیدارم
    • IR ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
      4 0
      بوی سوختنت تا هفت آسمون رفته تیم شما پارسال و امسال گرانترین تیم لیگه سال گذشته هم نود یک برنامه کامل درباره گرانترین تیم های لیگ رفت پرسپولیس 5 بازیکن اصلیش رفتن محروم هم هست
  • جابرمسعودي FR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
    1 10
    توعالم خودتون برسبوليس رئال مادريده
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
    3 14
    این لیگ همینه هرتیمی می تونه در اوج مزخرف بودن می تونه باداشتن یه شانس خوب، پشتیبانی داور و فدراسیون ببره و قهرمان بشه...
  • حجت IR ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
    2 1
    باید دق مرگ بشی کیسه کش حسود....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس