کد خبر 878176
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
تیم فوتبال استقلال

سرمربی استقلال تهران در حالی لیگ هجدهم را استارت می‌زند که برخی از بازیکنان مدنظرش جذب نشده‌اند و همچنین مهره‌های کلیدی او وضعیت مشخصی ندارند.

به گزارش مشرق، استقلال تهران اگر آماده سازی خوبی را پشت سر گذاشته باشد از نظر روحی و روانی دشوارترین اتفاق‌ها را در هفته‌های گذشته تجربه کرده است. باشگاه استقلال در جذب نفرات مدنظر وینفرد شفر ضعیف عمل کرده و این در حالی است که مهره‌های کلیدی فصل قبل، آبی‌ها را ترک کرده‌اند: امید ابراهیمی، امید نورافکن و سرور جپارف.

سرمربی آلمانی بیش از هر چیز دیگری از مصدومیت هم ضرر کرده: داریوش شجاعیان و محسن کریمی فعلا در دسترس نیستند و روزبه چشمی هم در جام جهانی مصدوم شد. میثم تیموری که قرار بود جانشین نورافکن در ترکیب باشد از ناجیه زانو آسیب دیده؛ مرتضی آقاخان هم که برای تقویت خط حمله در صورتی که آنها با تیام به توافق دست پیدا نمی‌کردند به آبی‌ها پیوسته بود، به تازگی زیر تیغ جراحان رفت و احتمالا تا نیم فصل از شرایط مسابقه دور است؛ در جلسات تمرینی پیش از تقابل با پیکان، سید حسین حسینی هم از ناحیه مچ دست آسیب دید و به طور قطعی در بازی امروز حضور نخواهد داشت.

مرد 68 ساله تیمی را در اختیار دارد که با توجه به تغییرات مدیریتی هنوز امیدوار به تمدید قرارداد با مامه بابا تیام است؛ مهاجم سنگالی به باشگاه اعلام کرده تصمیم دارد با پرداخت بند آزادسازی خود به همکاری اش پایان بدهد.
بیشتر بخوانید:

بدین ترتیب سیدمهدی رحمتی انتخاب مشخص وینفرد شفر در چارچوب دروازه برای شروع فصل جدید خواهد بود. در خط دفاعی سه تغییر وجود دارد: پژمان منتظری دیگر سید مجید حسینی را در کنار خود ندارد تا محمد دانشگر به جای بازیکن جدید ترابوزان اسپور ترکیه زوج منتظری در خط دفاعی باشد. میلاد زکی پور که با نمایش درخشان سهرابیان و نورافکن اغلب بازی‌های فصل گذشته را از روی نیمکت پیگیری کرد به احتمال در سمت چپ خط دفاع حضور می‌یابد و با وضعیت نامعلوم وریا غفوری، فرشاد محمدی مهر که از پارس جنوبی با قرارداد دوساله به آبی‌ها ملحق شده در سمت راست بازی می‌کند.

امید ابراهیمی به الاهلی پیوسته و در کنار فرشید باقری، علی کریمی به عنوان دو هافبک دفاعی حضور خواهند داشت. فرشید اسماعلی و خسرو حیدری دو بال خط میانی هستند. الهیار صیادمنش، بازیکن فصل پیش سایپا هم پشت سر روح اله باقری خط حمله را زهر دار می‌کند. باقری به واسطه عملکرد خوب با خونه به خونه بابل با توجه به جدایی جابر انصاری و وضعیت نامعلوم علی قربانی در راس خط حمله کار خود را استارت می‌زند.

با مقایسه ترکیب آبی‌ها برابر خونه به خونه بابل در مسابقه فینال جام حذفی با ترکیب احتمالی فردا حداقل 7 تغییر را در لیست 11 نفره وینفرد شفر شاهد هستیم. درآخرین بازی فصل گذشته آبی پوشان سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، سیدمجید حسینی، امید نورافکن، امید ابراهیمی، روزبه چشمی، سرور جپاروف، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی و مامه تیام در ترکیب حضور داشتند.

بدین ترتیب استقلال با ترکیب زیر لیگ هجدهم را شروع می‌کند:

سیدمهدی رحمتی، فرشاد محمدی مهر، پژمان منتظری، محمد دانشگر، میلاد زکی پور، فرشید باقری، علی کریمی، خسرو حیدری، الهیار صیادمنش، فرشید اسماعیلی و روح اله باقری.
منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس