کد خبر 877950
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۳
آخوندی نمایه

ابوترابی از شکایت ۲۰ نماینده از وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش مشرق، ابوالفضل ابوترابی‌ عضو ناظر مجلس شورای‌اسلامی در شورای ساماندهی مرکز سیاسی اداری کشور و ساماندهی و تمرکززدایی از تهران با بیان اینکه حدود ۶ ماه است که این شورا تشکیل جلسه نداده است،گفت: ۲۰ نماینده براساس ماده ۲۳۶ آیین‌نامه داخلی مجلس در غالب یک طرح، شکایتی را از عباس آخوندی دبیر این شورا تدوین کردند.

بیشتر بخوانید:

آیین‌نامه نظام‌مهندسی بازهم اصلاح شد

وی با بیان اینکه این طرح به هیئت‌رئیسه مجلس ارجاع داده شده است، ادامه داد: هیئت‌رئیسه پارلمان این طرح را برای بررسی به کمیسیون شوراها و امور داخلی ارجاع داده است.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس تصریح کرد: این طرح پس از بررسی در کمیسیون شوراها به صحن علنی پارلمان ارجاع می‌شود تا در صورت موافقت نمایندگان برای بررسی به قوه قضائیه ارجاع شود.

عضو ناظر مجلس در شورای ساماندهی پایتخت با بیان اینکه آیین‌نامه انتقال پایتخت از سوی وزارت راه و شهرسازی تدوین شده و باید در این شورا درباره آن بحث و تبادل نظر شود،گفت: چندین‌بار نمایندگان با دفتر آقای جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور به عنوان رئیس شورای انتقال پایتخت تماس داشته‌اند تا جلسه این شورا هرچه سریعتر برگزار شود اما این اقدام صورت نگرفته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
    3 0
    من نمی دونم این آخوندی چه قدر گردنش کلفته که حتی با تبر هم قطع نمیشه
  • IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
    4 0
    مقصر رئیس مجلس است
  • بیکار IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
    3 0
    خاک برسر مجلسی که نمیتونه استیضاح کنه ومیره شکایت !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس