کد خبر 877610
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵
محسن رضایی

محسن رضایی با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود با توجه به تهدیدهای اخیر ترامپ به وی توصیه کرد تا مانند جرج بوش با فرماندهان نظامی این کشور مشورت کند.

به گزارش مشرق، محسن رضایی دبیر و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که سالهای طولانی سابقه فرماندهی کل سپاه را نیز در کارنامه خود دارد پس از تهدیدهای اخیر دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود به وی توصیه کرد تا با فرماندهان نظامی کشورش مشورت کند تا به قدرت نظامی کشور ما آشناییت پیدا کند. رضایی همچنین در این پست خود عکس لحظه‌ی تسلیم شدن ملوانان آمریکایی را که در زمستان سال94 توسط پاسداران رشید سپاه اسلام بازداشت شده بودند را منتشر کرد.

رضایی در اینستاگرام نوشت:

مشکل آقای ترامپ این است که قبل از تهدید ایران با ژنرال‌های آمریکا مشورت نمی‌کند. آنها سابقه چهل سال اخیر منطقه و ایران را می‌دانند.
آقای بوش پس ازحمله به عراق دستور حمله به ایران را صادر کرده بود، ولی با هشدار ژنرال‌های آمریکا متقاعد شد که ایران مثل عراق و افغانستان نیست.
آقای ترامپ ناچار است از نافرمانی سربازانش تا هزینه‌های هزار میلیارد دلار خسارت مالی و همینطور تلفات سربازانش را در نظر بگیرد. اگر با فرماندهان آمریکا مشورت کند، قطعا به او خواهند گفت که باید به شدت مراقب سخنان خود باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس