سعید آذری

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: مگر می‌شود یک بازیکن با 3 پاس گل بهترین پاسور شود و یکی با 10 پاس گل این عنوان را کسب نکند.

به گزارش مشرق، سعید آذری در مورد اینکه چرا در مراسم شب گذشته برترین‌های فوتبال نماینده‌ای از ذوب‌آهن در بین برندگان جایزه و حتی کاندیداها لیگ برتر حضور نداشت، اظهار داشت: این سوال را باید از برگزار کننده‌ها بپرسید. چرا رشید مظاهری که دروازه‌بان دوم تیم ملی در جام جهانی بوده و عمکلرد عالی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا داشته نباید در بین 3 دروازه‌بان برتر باشد؟

وی ادامه داد: ما واقعا از اینکه محسن مسلمان بهترین پاسور نشد تعجب کردیم. مسلمان از نظر آمار بهترین پاسور لیگ بود اما جایزه را بازیکن دیگری گرفت.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در خصوص اینکه آیا از اینکه تیمش نماینده‌ای در بین برترین‌ها نداشته ناراحت است، گفت: ناراحت نه، فراتر از ناراحت هستم. چرا شب گذشته نامی از امیر قلعه‌نویی برده نشد؟ درست است برانکو و شفر قهرمان لیگ و جام حذفی شدند اما امیر قلعه‌نویی هم در نیم‌ فصل دوم تیمش را قهرمان کرد. قلعه‌نویی احتیاجی به این مسائل ندارد اما باید زحمات او دیده می‌شد ولی حتی اسم قلعه‌نویی را نیاوردند.

آذری خاطرنشان کرد: چرا از باشگاه ذوب‌آهن نامی برده نشد؟ باز خدا را شکر می‌کنم که علی خدادادی بود تا نام ذوب‌آهن هم در مراسم باشد. خدادادی پرچمدار ذوب‌آهن در مراسم شب گذشته بود.

وی در ادامه انتقادهایش تاکید کرد: شما ببینید 7 سال است که ذوب‌آهن در بازی اول لیگ مهمان است، مگر می‌شود این مسئله اتفاقی باشد؟

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در واکنش به اعتراض هواداران این تیم به مراسم شب گذشته برترین‌های فوتبال ایران خاطرنشان کرد: مردم خیلی چیز‌ها را متوجه می‌شوند. یکی سوال من را جواب بدهد مگر می‌شود یک بازیکن با 3 پاس گل بهترین پاسور شود و یکی با 10 پاس گل این عنوان را کسب نکند؟

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس