کد خبر 877372
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
تهران

رئیس کمیته عمرانی شورای شهر تهران گفت: فرونشست زمین‌ها و فروچاله‌ها را می‌توان از جمله مشکلات اساسی تهران خواند که امکان تبدیل شدن به بحران در آنها وجود دارد.

به گزارش مشرق، افشین حبیب‌زاده در جریان هفتاد و هشتیمن جلسه شورای شهر تهران در تذکری به معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اظهار کرد: شهر تهران به صورت جدی با خطر فرونشست زمین و ایجاد فروچاله‌ها مواجه است و هر چند وقت یک بار نمونه‌ای از این مسئله در نقطه‌ای از شهر از جمله در اتوبان‌ها و معابر اصلی شهر رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

اعلام برنامه قطعی برق امروز ۲ مردادماه تهران +جدول

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران، فرونشست زمین و فروچاله‌ها را از جمله مشکلات اساسی موجود در تهران خواند که امکان تبدیل شدن به بحران در آن وجود دارد.

وی ادامه داد: با پیگیری شورای شهر و کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، در سال گذشته تمام اتوبان‌ها و خیابان‌های اصلی شهر جهت شناخت نقاط بحرانی و خطرآفرین مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به مشکلات سخت‌افزاری، مقرر شد، دستگاه‌های اسکن جهت پایش کامل و دوره‌ای تمام معابر اصلی و فرعی تهیه شود اما علیرغم گذشت حدود یک سال از این امر، متاسفانه اقدام خاصی صورت گرفته است.

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تصریح کرد: به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران تذکر داده می‌شود این امر را که با امنیت جانی شهروندان ارتباط مستقیم دارد؛ در اولویت کاری خود قرار داده و نسبت به تهیه دستگاه‌های اسکن و انجام اقدامات مقتضی در اسرع وقت اقدام کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس