کد خبر 876750
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
امیرحسین فتحی

سرپرست باشگاه استقلال پس از بررسی اوضاع تیم فوتبال این باشگاه در ترکیه به تشریح وضعیت آبی پوشان در آستانه شروع هجدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر پرداخت.

به گزارش مشرق، امیرحسین فتحی که برای سرکشی به اردوی تیم فوتبال استقلال راهی ترکیه شده بود در خصوص شرایط این تیم گفت:  به ترکیه رفتم و تیم را از نزدیک دیدم، شرایط استقلال در حال حاضر خوب است و بازیکنان تمرینات خوبی را برگزار کردند و امیدوارم تیم بتواند شروعی پرقدرت در لیگ داشته باشد.

وی در خصوص وضعیت جباروف و تیام هم گفت: با این دو بازیکن صحبت های خوبی را انجام دادیم و به توافق دست پیدا کرده ایم و قرار است فردا به تهران بیایند و پس از نشستی که با آنها برگزار می کنیم قراردادشان را نهایی کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص وضعیت روزبه چشمی هم افزود: من تازه به تهران رسیدم و هنوز وارد باشگاه نشدم. تلاش می کنم امروز عصر جلسه ای را با این بازیکن برگزار کنم تا او هم به تمرینات آبی پوشان اضافه شود.

فتحی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود علی نظری جویباری جانشین توفیقی خواهد شد، گفت:  چنین چیزی صحت ندارد. من به همکارانم اعتماد دارم و توفیقی به کارش ادامه خواهد داد.

وی در پاسخ به این پرسش که قرار است ستار همدانی جانشین نصرالله عبداللهی شود، ادامه داد: این موضوع هم صحت ندارد و من نمی دانم این صحبت ها از کجا سرچشمه می گیرد. ما همه تلاش می کنیم تا استقلال شروعی پرقدرت در لیگ داشته باشد.

سرپرست باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: در ترکیه با شفر چندین بار جلسه برگزار کردم، صحبت های خوبی بین ما رد و بدل شد. او از شرایط راضی است و ما هم تلاش می کنیم تا خواسته های او را اجابت کرده تا بتوانیم همراه با هوادارانمان و حمایت  پیشکسوتان فصل موفقی را آغاز کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس