کد خبر 876739
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
فرودگاه امام

صبح امروز یک دستگاه خودرو مارشالر شرکت فرودگاه ها در فرودگاه امام خمینی (ره) با کارکنان شرکت ارس تک برخورد کرد. این افراد هم‌اکنون در بیمارستان ۷ تیر تحت مراقبت‌ قرار دارند.

به گزارش مشرق، صبح امروز یک دستگاه خودرو مارشالر (ایمنی زمینی فرودگاه) با دو نفر از کارکنان شرکت ارس تک برخورد کرد. این افراد از نیروهای شاغل در هدست من و پوش بک بوداه‌اند که به دلیل سرعت بیش از حد مجاز (70 کیلومتر در ساعت) دچار جراحت‌های شدیدی شده‌اند و گفته می‌شود در بیمارستان 7 تیر تحت مراقبت  قرار دارند. یکی از مصدومان جزو بازنشسته‌های ایران‌ایر بوده که از طریق شرکت ارس تک مجددا دعوت به کار شده است.

حداکثر سرعت وسایل نقلیه در آپرون (محیط فرودگاهی) 30 کیلومتر بر ساعت است و مشخص نیست خودرو مارشالر شرکت فرودگاه ها چرا با سرعت 70 کیلومتر در حال تردد بوده و فاجعه آفرین شده است.

کارکنان شرکت ارس تک یکی از شرکت‌های طرف قرارداد ایران ایر ماه‌های متمادی است که به دلیل عدم پرداخت به موقع حقوق و مزایا با مشکلات بسیاری مواجه شده‌اند. وضعیت نامناسب این افراد باعث شده تا آنها دو بار به مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نامه بنویسند. پیگیری‌های تسنیم حاکی از آن است که ایران‌ایر مطالبات شرکت ارس تک را پرداخت کرده اما این شرکت به تعهدات خود در قبال کارکنانش پایبند نبوده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس