کد خبر 876430
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
فرماندار مریوان

فرماندار مریوان از هلاکت و زخمی‌شدن چندین تن از عوامل پژاک در مریوان خبر داد.

به گزارش مشرق، محمد شفیعی امروز با بیان اینکه شب گذشته تعدادی از افراد تروریست ضد انقلاب گروهک تروریستی پژاک به پایگاه دری از توابع شهرستان مریوان با شلیک از راه دور حمله کرده‌اند، اظهار کرد: انفجار از راه دور این گروهک موجب انفجار زاغه مهمات شده که متأسفانه طی این انفجار 11نفر از نیروهای سپاهی و بسیجی بومی استان کردستان شهید و 8 نفر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید:

شهادت 11 نفر در درگیری مسلحانه در مرزهای مریوان

وی با بیان اینکه تعدادی از این گروهک تروریست نیز به هلاک رسیده و تعدادی زخمی هستند، اضافه کرد: به دلیل سوق‌الجیشی بودن منطقه هنوز آمار دقیق کشته‌ها و زخمی‌های گروهک تروریستی پژاک در دست نیست، اما به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

فرماندار مریوان خاطرنشان کرد:‌ تعدادی از این گروهک نیز بعد از درگیری متواری شدند که جستجو برای یافتن آنها از سوی نیروهای نظامی در منطقه به صورت جدی در حال انجام است.

شفیعی عنوان کرد: تمامی این شهدا بومی، کرد و اهل سنت هستند که برای دفاع از کیان اسلامی و مردم در این پایگاه خدمت می‌کردند، سؤال این است که کسانی که خود را مدافع حقوق بشر و حقوق کرد می‌دانند این 11 جوان کُرد را با کدام گناه به شهادت رساندند؟

وی تصریح کرد: مردم انقلابی و شهیدپرور مریوان با محکومیت این اقدام انزجار خود را از این گروهک‌های ضد انقلاب اعلام و خواستار برخورد قاطع با آنها شدند.

فرماندار مریوان یادآور شد: ملت شهیدپرور ایران در آینده نزدیک خبرهای خوشی از انهدام این گروهک و به هلاک رساندن چندین برابری جدت آنها را خواهند شنید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس