فیلم/ توصیف مردهای ایرانی توسط احسان علیخانی

«احسان علیخانی» مجری و تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «ماه عسل» امروز مهمان برنامه «حالا خورشید» می‌شود.

به گزارش مشرق، «احسان علیخانی» امروز مهمان رضا رشیدپور در برنامه تلویزیونی «حالا خورشید» می‌شود. 

بنا بر این گزارش، موضوع گفت‌وگو پیرامون حواشی پیش آمده درباره پرونده مؤسسه ثامن‌الحجج است. 

پیش از این ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما از پیگیری حقوقی انتشار گزارشی خلاف واقع در یکی از روزنامه‌های کشور خبر داده بود. 

بیشتر بخوانید:

مدیر شبکه سه: حالا نوبت احسان علیخانی است

همچنین «علی فروغی» مدیر شبکه سه نیز در مطلبی که در اینستاگرام خود نوشته ، ضمن حمایت از علیخانی آورده است:

علاقه‌مندان سینما حتماً به یاد دارند که در فیلم تحسین شده‌ی «محرمانه‌ی لس آنجلس»، روزنامه‌ای وجود دارد به نام «هاش هاش» که کار ویژه‌اش انتشار مطالب افشاگرانه از فسادها و اتفاقات پشت پرده‌ی شهر لس آنجلس و حواشی زرد ستارگان هالیوودی است. فیلم با متنی از این روزنامه آغاز می‌شود و تصویری که از آن می‌سازد، تصویر یک رسانه‌ی جسور و افشاگر در برابر فسادهاست. اما هر چه پیش می‌رویم، به تدریج مشخص می‌شود این روزنامه و سردبیرش «سید هاجنس» با بازی «دنی دویتو» اتفاقاً خود آلت دست مفسدین شهرند که در پوشش افشاگری، رقبا و دشمنان خود را بدنام می‌کنند.

این مقدمه را گفتم تا بگویم حکایت شبکه‌ی 3 و حواشی خبری این روزهایش، چیزی است شبیه به همین ماجرای فیلم بالا. چنانکه چند روزیست نوبت یکی دیگر از اعضای خانواده‌ی شبکه‌ی ۳ شده تا هدف اتهامات «افشاگرانه» قرار گیرد. گویا افرادی که در این چند صباح سرمایه‌ی اجتماعی و اعتماد مردم نسبت به خود را از دست رفته می‌بینند، از «شرق» و غرب کمر به افشاگری بسته‌اند! دیروز حاج حسین یکتا و خبر دروغی در مورد موسسه‌ی مالی اعتباری‌اش و امروز احسان علیخانی و زد و بند با یک موسسه‌ی مالی اعتباری دیگر فاسد. انگار روایت قصه‌های مردم جرمی نابخشودنی است. و برخی به دنبال تخریب رسانه ملی و سرمایه‌های آن هستند.

اما دست‌اندرکاران «آشنا»ی این سناریوی نخ‌نما شده، باید بدانند که شبکه ۳ مهمترین سرمایه‌ی خود را اعتماد مردم و نیروی انسانی پاکدست خود می‌داند و از این سرمایه تا به آخر دفاع می‌کند. در همین راستا، بعد از سالها شنیدن قصه‌های مردم، فردا نوبت احسان علیخانی است تا قصه‌های خودش را برای مردم روایت کند و شفاف با مردم از تهمت‌های اخیر بگوید.

در دوره‌ی جدید شبکه ۳، استراتژی «سکوت» در برابر «دروغ» و «تهمت» به تاریخ پیوسته و همه اینها در موجی معکوس به اصل ایجاد آن برمی‌گردد.

علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه تلویزیونی را ساعت ۱۶ در شبکه سه سیما تماشا کنند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس