کد خبر 876415
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
مبعلی

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفدهمین دوره لیگ برتر تأکید کرد که هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفته است و در دوراهی بازی کردن و خداحافظی قرار دارد.

به گزارش مشرق، ایمان مبعلی در خصوص وضعیتش برای فصل آینده گفت: هنوز معلوم نیست چه تصمیمی خواهم گرفت. یکی دو پیشنهاد دارم، ولی تصمیم قطعی نگرفته‌ام. اصلاً شاید خداحافظی کنم. نمی‌خواهم عجولانه تصمیم بگیرم و شاید باز هم بازی کنم. در واقع الان در دوراهی خداحافظی و بازی کردن هستم. این را هم می‌دانم که یک مقدار هم دیر شده است تا بخواهم تیمی را انتخاب کنم. باید ببینم چه خواهد شد و اگر امسال بازی کنم، احتمالاً سال آخری خواهد بود که فوتبال بازی می‌کنم.

 هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفدهمین دوره لیگ برتر ادامه داد: نمی‌خواهم انتخابی داشته باشم که بعداً پشیمان شوم و نمی‌خواهم با اسمم قرارداد ببندم و فوتبال بازی کنم. دل کندن از فوتبال سخت است، ولی به‌هرحال خداحافظی هم جزئی از مسیر فوتبالی یک بازیکن است. دوست ندارم در شرایطی خداحافظی کنم که تأثیرگذار نباشم یا نیمکت‌نشین شوم یا اینکه فقط اسمی از من باقی مانده باشد. البته فکر می‌کنم تا هفته چهارم این فرصت در اختیار تیم‌ها باشد که بازیکن جذب کنند و حالا باید دید در نهایت شرایط چگونه پیش می‌رود.

وی با اشاره به جدایی‌اش از فولاد خوزستان و فصلی که در این تیم پشت سر گذاشت، تصریح کرد: من با فولاد قهرمان شدم، لژیونر شدم و حتی برای سقوط نکردن جنگیدیم. فکر می‌کنم من تنها بازیکنی بودم که فولاد از فروشم سود کرد، هم فولاد به من کمک کرد و هم من توانستم فولاد را به هدفش برسانم. من و خانواده‌ام همیشه فولاد را دوست داریم و خیلی خوشحال شدم که فصل قبل بعد از 11 سال به این تیم برگشتم. ما پارسال بد کار نکردیم، ولی حاشیه‌هایی که ایجاد شد در نهایت باعث شد تا سهمیه آسیا نگیریم.

مبعلی افزود: من برای فصل جدید از باشگاه پیشنهاد نداشتم و این حق طبیعی باشگاه و کادر فنی بود که تصمی بگیرند. شاید از این ناراحت باشم که پیشنهادی ندادند، ولی از مسئولان و کادر فنی فولاد ناراحتی شخصی ندارم. شاید مشکل من فنی بوده است یا شاید هم مشکل اخلاقی داشتم. البته من در 70 درصد بازی‌های فصل قبل به میدان رفتم و مشکل اخلاقی هم که نداشتم. 18 سال قبل هم در استقلال اهواز شاگرد پورموسوی بودم و این مربی به گردن من حق دارد و حالا هم تصمیم گرفته است که مرا انتخاب نکند.

 هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفدهمین دوره لیگ برتر همچنین خاطرنشان کرد: کاش حداقل با من صحبت می‌کردند یا یک تعارف می‌زدند، کاش حداقل به من پیشنهاد می‌دادند که خداحافظی کنم یا اینکه بگویند به فولاد با شرایط دیگری کمک کنم. در مجموع باید بگویم که می‌توانست اتفاقات بهتری رخ دهد، شما دیدید که باشگاه ذوب‌آهن در موضوع مهدی رجب‌زاده که یک بازیکن شیرازی است، چه برخورد خوبی انجام داد و چگونه به او بها دادند. باشگاه فولاد اما هیچ وقت در حق بازیکنانی که برای این تیم زحمت کشیدند چنین کاری انجام نداده است. واقعاً نمی‌دانم کجای کار ایراد دارد.

وی در خاتمه تصریح کرد: کاش فولادی‌ها با من حرف می‌زدند، من با سید (پورموسوی) رفیق هستم و اگر با من صحبت می‌کردند ممکن بود اتفاقات دیگری رخ دهد. شاید در دیدار مقابل استقلال یا پرسپولیس از فوتبال خداحافظی می‌کردم و اتفاقات بهتری برایم رخ می‌داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس