کد خبر 876309
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
علیرضا اکبرپور

پیشکسوت باشکاه استقلال گفت: سوال اینجاست که اگر فتحی می‌توانست به باشگاه کمک کند چرا زمانی که عضو هیئت مدیره بود کاری انجام نداد.

به گزارش مشرق، علیرضا اکبرپور، در خصوص تغییر و تحولات مدیریتی اخیر در باشگاه استقلال اظهار داشت: افتخاری از نظر اخلاقی انسان بسیار خوبی است اما از نظر مدیریتی ضعیف عمل کرد. فتحی هم در هیئت مدیره باشگاه بوده و شناخت کاملی از مشکلات دارد اما سوال اینجاست که اگر اومی‌توانست به باشگاه کمک کند چرا در زمانی که عضو هیئت مدیره بود کاری انجام نداد.

وی افزود: هواداران استقلال فقط با قهرمانی این تیم راضی خواهند شد و مدیریت هر کاری که می‌تواند باید انجام دهد تا استقلال لیگ را به بهترین شکل تمام کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال درمورد صحبت‌های افتخاری درباره درخواست‌های جباروف و تیام برای تمدید قرارداد تصریح کرد: درباره جباروف و اینکه سن بالایی دارد، بستن قرارداد 3 ساله با او کار غیر منطقی است و با افتخاری موافقم اما این ضعف مدیریتی است که به فکر پیدا کردن جایگزین جوان‌تری برای او نبوده، این سهل‌انگاری‌ها باعث می‌شود جپاروف شرایط غیر معقولی برای باشگاه بگذارد.

اکبرپور ادامه داد: مسئله تیام کاملا با جپاروف متفاوت است، تیام در فصل گذشته برای استقلال یک نعمت بود و باید با هر مبلغی او را راضی کنند.

وی در خصوص جدایی ابراهیمی از استقلال و احتمال رفتن حسینی هم از استقلال بعد از جام جهانی گفت: طبیعی است که بازیکن ملی‌پوش بعد از جام‌جهانی با پیشنهادات خارجی مواجه شود. باشگاه‌های بزرگ از همین جام جهانی و ترانسفر بازیکنان درآمد بالایی کسب می‌کنند، اینکه جام‌جهانی به ضرر استقلال تمام شد مشکل از قراردادهای بدی است که باشگاه با بازیکنان داشته است.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: اگر ما می‌توانسنیم به جای بازیکن و مربی، مدیرانی از کشورهای دیگر بیاوریم مشکلات فوتبالمان حل می‌شد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مسعود IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
    3 1
    ای کاش میشد درب معادن وچاههای نفت را ببندیم وفقط از منابع مشترک استفاده کنیم ومدیریت کشور را 5 سال میدادیم به مدیران خارجی مثل آلمان یا ژاپن مدیران خودمون دیگه به اختلاس عادت کرده اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس