کد خبر 876225
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
فردوسی پور

مرتضی میرباقری اعلام کرد برای تامین منابع مالی تولید برنامه در سیما مذاکراتی با مجلس شورای اسلامی داشته اند.

به گزارش مشرق، مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی درباره پاسخ به انتقادها نسبت به تبلیغات بیش از حد در برنامه های تلویزیونی همچون ویژه برنامه جام جهانی فوتبال «۲۰۱۸» اظهار کرد: اسپانسر نه تنها در این برنامه بلکه در دیگر برنامه های پرمخاطب مثل «دورهمی» و «خندوانه» سعی می کند هزینه ها را تقبل کند تا ظرفیت برنامه سازی را بالا ببرد. در این برنامه های پربیننده به دلیل علاقه اسپانسر و همچنین هزینه بالای برنامه ها، تعاملی بین ما و اسپانسرها شکل می گیرد.

تلاش برای به حداقل رساندن تاثیر اسپانسرها

وی اضافه کرد: بودجه جاری سازمان صداوسیما اقتضا نمی کند که ما مستقل به سمت این برنامه ها برویم. خود ما درصدد این هستیم که تاثیر اسپانسرها به حداقل خود برسد البته مدیریت برنامه اصلا دست اسپانسرها نیست ولی ما برای اینکه تاثیرات را مدیریت کنیم باید تلاش کنیم با توجیه حوزه هایی که بودجه ها را تصویب می کنند متقاعدشان کنیم دست ما را در برنامه های پرهزینه بازتر بگذارند.

بیشتر بخوانید:

چه کسی نامه جعلی خداحافظی فردوسی پور را نوشته؟

معاون سیمای رسانه ملی با اشاره به ساخت سریال ها از طریق سرمایه گذاری اسپانسرها تصریح کرد: ساخت یک سریال پرهزینه چهل برابر سریال های عادی و عمومی هزینه می برد و اگر ما بخواهیم هر سال چنین سریالی داشته باشیم باید منابعی در اختیار داشته باشیم و چون در حال حاضر این منابع مالی را نداریم اسپانسرها این پشتیبانی ها را انجام می دهند.

مذاکره با مجلس برای تامین منابع مالی

وی همچنین از مذاکره با مجلس شورای اسلامی برای دریافت بودجه بیشتر اظهار کرد: مذاکراتی هم با مجلس شورای اسلامی داشته ایم که شاید بتوانیم بخشی از این منابع را تامین کنیم و به میزانی که این منابع فراهم شود از اسپانسرها کمتر بهره گرفته می شود.

«نود» با شتاب بیشتر ادامه می یابد

میرباقری درباره پایان برنامه «۲۰۱۸» و آغاز دوباره «نود» هم یادآور شد: «نود» با اجرای فردوسی پور همچنان ادامه دارد، مخاطب رضایت کامل از برنامه «۲۰۱۸» داشته است و با تعامل عالی که بین آقای فروغی مدیر شبکه سه، گروه ورزش و آقای فردوسی پور وجود دارد «نود» با شتاب بیشتری ادامه پیدا می کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
    2 4
    برنامه قطع نمیشه ولی احتمالا کامران نجف زاده یا مرآتی مجریش میشن
    • IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
      0 0
      مرآتی داره توی سوریه تو اوضاع جنگی گزارش تهیه میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس