فوعه کفریا

دقایقی قبل مرحله دوم و سوم توافق اجرا شد و ۸۰ اتوبوس دیگر حامل شهروندان شهرک‌های محاصره‌شده الفوعه و کفریا به سمت گذرگاه شهرک العیس حرکت کردند.

به گزارش مشرق، ظهر امروز مرحله نخست توافق میان دولت سوریه و گروه‌های تروریستی عملی شد و ۴۱ اتوبوس حامل ۲ هزار و ۳۶۰ تن از شهروندان شهرک‌های محاصره الفوعه و کفریا به مناطق تحت کنترل دولت سوریه در حومه شهر حلب رسیدند.

بر اساس این توافق، ۱۲ اتوبوس حامل تروریست‌های اسیر از طریق گذرگاه شهرک «العیس» به مناطق تحت اشغال گروه‌های تروریستی در شمال استان ادلب انتقال داده شدند.

بیشتر بخوانید:

استقبال از ۴۱ اتوبوس حامل شهروندان محاصره‌شده الفوعه و کفریا در حومه حلب

به گفته منابع میدانی، دقایقی قبل هم مرحله دوم و سوم توافق اجرا شد و ۸۰ اتوبوس دیگر حامل شهروندان از شهرک‌های محاصره‌شده الفوعه و کفریا خارج شدند و به سمت گذرگاه شهرک العیس حرکت کردند.

به گزارش مشرق، این ۸۰ اتوبوس پس از نظارت نیروهای ارتش ترکیه و تکمیل فرآیند تبادل، به سمت منطقه «جبرین» در حومه شرقی شهر حلب انتقال داده می‌شوند؛ در حال حاضر هیچ اتوبوس دیگری در شهرک‌های محاصره‌شده الفوعه و کفریا حضور ندارند.

قابل‌ذکر است از روز گذشته ۱۲۱ اتوبوس به سمت شهرک‌های محاصره‌شده الفوعه و کفریا حرکت کردن تا عملیات انتقال و آزادی شهروندان محاصره‌شده را انجام دهند.

در ذیل فیلم استقبال مردم شهر حلب از شهروندان تازه آزادشده شهرک‌های الفوعه و کفریا را مشاهده می‌کنید:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس