کد خبر 875202
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
دربی

از همان زمانی که مشخص شد سوپرجام فوتبال ایران باید بین پرسپولیس و استقلال برگزار شود می‌شد حدس زد که به هر بهانه‌ای شده این بازی برگزار نمی‌شود.

به گزارش مشرق، سوپرجام لغو شده! این خبری غیر رسمی اما واقعی است که فعلا کسی نمی‌خواهد یا جراتش را ندارد که به صورت رسمی اعلام کند.

از همان زمانی که مشخص شد سوپرجام فوتبال ایران باید بین پرسپولیس و استقلال برگزار شود می‌شد حدس زد که به هر بهانه‌‌ای شده این بازی برگزار نمی‌شود. درست است که سازمان لیگ سفت و سخت پای برگزاری این بازی مانده ولی خیلی رویا پردازانه بود که فکر کنیم بازی به این مهمی که ته آن مراسم اهدای جام است برگزار شود.

از همان موقعی که استقلالی‌ها اعلام کردند در سوپرجام حاضر نمی‌شوند و سازمان لیگ هم پشت سر هم آبی‌ها را تهدید می‌کرد می‌شد فهمید که باید فاتحه این بازی را خواند.

در این میان نکته جالب اینجاست که خود پرسپولیسی‌ها هم «ظاهرا» مشکلی با تعویق بازی ندارند و گفتند در شرایطی در تاریخ دیگر بازی می‌کنند که این تاریخ بعد از محرومیت آنها در نقل و انتقالات باشد تا بتوانند از تمام بازیکنانشان استفاده کنند (مصاحبه روز گذشته گرشاسبی)، این در حالی است که قبلا از طرف باشگاه پرسپولیس اعلام شده بود اگر استقلالی‌ها در دربی 29 تیر حاضر نشوند باید بازی 3 بر صفر به سود پرسپولیس شود و جام هم به این تیم داده شود.

نکته جالب اینجاست که شنیده می‌شود مدیران استقلال به مدیران وزارت ورزش گفته‌اند اگر در شرایط فعلی سوپرجام برگزار شود و استقلال بازنده این بازی باشد از طرف هواداران استقلال روی وزارت ورزش فشار زیاد می‌شود. یعنی احتمالا به نوعی استقلالی‌ها با استفاده از حربه فشار هواداران خواستند که دربی سوپرجام برگزار نشود.

هرچه هست «فعلا» مدیران سازمان لیگ و حتی وزارت ورزش به صورت رسمی تعویق سوپرجام را اعلام نکرده‌اند هرچند همه ما باید سوپرجام را لغو شده بدانیم!

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس