کد خبر 875165
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱
منصوریان

لیست طولانی مربیان بزرگی که لیگ هجدهم را در خانه آغاز می‌کنند، فشار مضاعفی روی نیمکت‌های لیگ برتری خواهد بود.

به گزارش مشرق، یک سال قبل قرار بود علیرضا منصوریان، استقلال را قهرمان کند و علی کریمی با راه آهن دوران جدیدی در این باشگاه بسازد. پروژه‌هایی که شکست خورد و حالا، در آستانه فصل جدید هر دوی آن‌ها خانه نشین هستند. علاوه بر این دو نفر، فیروز کریمی و حسین فرکی هم در لیست مربیان بدون تیم حضور دارند و کار را برای مربیان لیگ برتری سخت می‌کنند. آلترناتیوهای جذابی که شاید هر مدیری را بعد از چند نتیجه ضعیف، به فکر تغییر مربی بیندازند.

۵. پرویز مظلومی

دوره اول با استقلال بد نتیجه نگرفت اما ناکامی در آلومینیوم و مس کرمان کارنامه‌اش را خراب کرد. پس از آن هم در استقلال موفق نبود تا دو فصل کامل خانه نشین باشد. او هنوز کاندیدای بازگشت به لیگ برتر است و فصل پیش، تا چند قدمی نیمکت پدیده جلو رفت.

۴. فرهاد کاظمی

استاد رساندن تیم‌ها به لیگ برتر و نجات دادن‌شان از سقوط به لیگ یک، این فصل بیکار است. با توجه به زیاد بودن تیم‌های بحران زده در این فصل، او هم شانس زیادی دارد تا اواسط فصل دوباره به لیگ برتر برگردد.

۳. علی کریمی

در راه آهن با رفت و آمدهای زیاد، به نتیجه نرسید اما سپیدرود را در لیگ برتر نگه داشت و محبوب هواداران این تیم بود. کریمی هنوز سابقه زیادی در مربیگری ندارد اما نام او، برای مدیران زیادی جذاب است. مخصوصا در رشت که از همان هفته اول، سایه‌اش روی نیمکت سپیدرود خواهد بود.

۲. حسین فرکی

بعد از ناکامی در سایپا، با وجود کارنامه خوب و دو قهرمانی پیاپی در لیگ برتر بیکار شده و مشکلات جسمانی، مانع بازگشتش به لیگ برتر بوده است. با این حال در فصل جدید، فرکی دوباره می‌تواند به نیمکت برگردد و کاندیدای ثابت تیم‌های بزرگ باشد.

۱. علیرضا منصوریان

بیکار ماندنش تا پایان لیگ هفدهم، عجیب بود و ادامه این روند در فصل جدید عجیب‌تر شده است. مربی موفق نفت که در فصل اول در استقلال هم نتایج خوبی گرفت، احتمالا دنبال یک فرصت بزرگ برای بازگشت می‌گردد. فرصتی که شاید اواسط لیگ، برای او پیدا شود و او دوباره دوران مربیگری را آغاز کند.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس