کد خبر 875108
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴
داعش

وزیر اطلاعات در زنجان گفت: تیم ۴ نفره‌ای که قصد تشکیل گروه برای پیوستن به داعش را داشتند توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محمود علوی امشب در گفت‌وگو با شبکه اشراق زنجان اظهار کرد: تیم چهار نفره‌ای با محوریت فردی که برادرش در سوریه در گروه داعشی در تور سربازان گمان امام زمان (عج) به هلاکت رسیده بود، شناسایی و دستگیر شدند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه این فرد قصد تشکیل گروهی در ایران را داشته تا به داعش بپیوندند، افزود: این گروه روز گذشته توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و نقشه شومشان نقش برآب شد. 

وی تصریح کرد: این تیم قصد خرابکاری در برخی مناطق را داشتند که این عملیات با ورود به موقع سربازان گمنام به سرانجام نرسید.

وزیر اطلاعات از بازگرداندن ۲۱ هزار میلیارد تومان از پرونده‌های مفاسد اقتصادی به بیت المال خبر داد و گفت: مبارزه با مفاسد اقتصادی با جدیت تمام ادامه دارد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های اقتصادی با وجود امنیت برقرار می شود گفت: وزارت اطلاعات همواره در مبارزه با فساد اقتصادی، چون قاچاق و فرار مالیاتی فعال است.

 علوی ادامه  داد: وزارت اطلاعات در یک سال گذشته با رصد اطلاعاتی بیش از ۲۱ هزار میلیارد تومان از مجموع پرونده‌های مفاسد اقتصادی کشف و اموال به بیت المال برگردانده شده است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه مبارزه با مفاسد اقتصادی با قوای تمام ادامه دارد، افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج)برای آسایش و آرامش مردم در هر لحظه و زمانی با مفاسد اقتصادی برخورد خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس