کد خبر 875104
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳
بازرسی کل کشور

مالک باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به اینکه بازرسی کل کشور در موضوع سپیدرود ورود کرده است گفت: تخلف اداره کل ورزش و جوانان گیلان در مورد باشگاه سپیدرود محرز شد.

به گزارش مشرق، جواد تن‌زاده عصر امروز در حاشیه تمرینات سپیدرود در جمع خبرنگاران در رشت با اشاره به اینکه بازرسی کل کشور در موضوع سپیدرود ورود کرده است اظهار داشت: تخلف اداره کل ورزش و جوانان گیلان در مورد باشگاه سپیدرود محرز شد.

وی گفت: بازیکنان تیم ‌حق داشتند که کمی نگران شوند و برخی افراد از قانون تمکین نکرده و نگرانی هایی را در مورد ثبت قرارداد بازیکنان ‌به‌وجود آورده بود و ‌رایزنی‌هایی را انجام دادم و با دوستان مربوطه صحبت‌هایی کردم.

بیشتر بخوانید:

پاداش مالک باشگاه سپیدرود به بازیکنان +عکس

مالک باشگاه سپیدرود رشت اظهار داشت: از این رو آنها در جریان برنامه‌ها و کارها قرار گرفتند و در نهایت آنچه حکم قاضی است به اجرا در خواهد آمد.

تن زاده افزود: بازرسی کل کشور در این داستان ورود کرده است و اصل مدارک را به طور کامل ارائه دادیم و تخلف محرز اداره کل ورزش و عدم تمکین به رای دادگاه و اصرار به تخلف با توجه به نامه‌ای که به فدراسیون ارسال کردند مشخص شد.

وی گفت: جلسه‌ای با فدراسیون داشتیم و با ارائه مدارکی دوستان مجاب شدند که اداره کل ورزش و هیئت فوتبال تخلف کرده‌اند و قرار است نامه‌ای به وزارت ورزش ارسال شده و رونوشت آن به اداره کل ورزش گیلان فرستاده شود ضمن اینکه کمیته حقوقی فدراسیون هم تخلف اداره کل ورزش را تایید کرد.

تن‌زاده درباره پاس نشدن چک‌های نوین و مهلتی که از بازیکنان گرفت افزود: ‌به تثبیت مالکیت خودم یقین دارم زیرا خرید و فروش مال غیر جرم است و نوین هم می‌داند که مال غیر را خریداری کرده و از این رو طبیعی است که کمی تأمل کرده و در برابر برخی اقدامات صبر بیشتری به خرج دهد.

مدیرعامل سپیدرود رشت به ثبت نشدن قرارداد بازیکنان تیمش در هیئت فوتبال رشت با وجود ارسال لیست بازیکنان اشاره کرد و گفت: مافیای فوتبال در گیلان بیداد می‌کند و نایب رئیس هیئت فوتبال در برابر قانون مقابله می‌کند و نمی‌داند که در این زمینه باید در یکی دو روز آینده پاسخگو باشد.

تن‌زاده بیان داشت: سناریو در مورد سپیدرود رشت همان چیزی است که من قبلاً پیش بینی کرده بودم و هیئت فوتبال گیلان قصد دارد در بازی با گزینه‌ها و استفاده از اهرم‌های سیاسی و فشار یکی از نمایندگان رشت در مجلس، این تیم را به‌سمتی که می‌خواهد سوق دهد.

مالک سپیدرود رشت اعلام کرد: برخی با احساسات هواداران سپیدرود بازی می‌کنند اما هواداران سپیدرود بدانند که پشت پرده این داستان چیزی دیگری است و من پیگیر موضوع هستم و در چند روز آینده همه چیز را اعلام می‌کنم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: تا الان هم اگر صبر کردم، منتظر بودم دست‌های پنهان مشخص شود تا همه چیز را رو کنم.

تن‌زاده اظهار داشت: با همه فشارهای ناجوانمردانه و با همه بی‌انصافی‌ها، دوستان یادشان رفته من برای این تیم ۵ میلیارد تومان هزینه کردم و انتظار دارند به راحتی کنار بکشم.

مالک باشگاه سپیدرود رشت گفت: با همه توان برای احقاق حق خودم و برای ارتقای جایگاه سپیدرود خواهم ایستاد و همه این بدی‌ها را جبران می‌کنم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبدی IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
    2 0
    چرا بعضی ها تا این حد وقیح شده اند که از قانون نمیترسند و یک تیم و یک شهر را معطل خودشان میکنند و در نهایت باعث سقوط تیم میشوند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس