«شبکه فرهنگي امتداد» در آستانه تعطيلي قرار دارد و مجله «امتداد» که پرمخاطب‌ترين نشريه در عرصه فرهنگ مقاومت و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس است، به دليل بروز مشکلات مالي امکان انتشار ندارد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، علاوه بر تعطيلي «شبکه فرهنگي امتداد»، مجله امتداد که پرمخاطب‌ترين نشريه در عرصه فرهنگ مقاومت و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس است، به دليل عدم تامين هزينه‌ها، در شرف تعطيلي است.
در عرصه‌اي که نشريات گونا‌گون روي دکه‌هاي مطبوعاتي کشور، با بهره‌گيري از جاذبه‌هاي گوناگون و بعضا غيراخلاقي، مطالب مورد علاقه خود را به جوانان پاک و فرزندان اين مرز و بوم تحميل مي‌کنند، «امتداد» که براي مخاطبان خود يادآور نورانيت جبهه‌ها بود، حذف مي‌شود.
مجله «امتداد»، که اکنون پنجمين سال تولد خود را سپري مي‌کند به دليل نبود بودجه و نداشتن حامي مالي در آستانه تعطيلي قرار دارد و ناگزير است که هزاران نفر از اعضاي «شبکه فرهنگي امتداد» را که جوانان پرتلاش و با انگيزه هستند، تنها بگذارد.
ماهنامه «امتداد» زماني تعطيل مي‌شود که اين نشريه، در عرصه مطبوعات کشور خوش درخشيده و در دو سال متوالي عنوان نشريه برگزيده جشنواره مطبوعات کشور را به خود اختصاص داده است.
بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس پشتيبان مالي «شبکه فرهنگي و نشريه امتداد» بود که به گفته يکي از دست‌اندرکاران اين مجموعه، قطع حمايت از آن با نظر رئيس بنياد صورت مي‌گيرد..
گفته مي‌شود، نويسندگان اين شبکه فرهنگي قصد دارند با هزينه شخصي و ساماندهي جديد، فعاليت در اين شبکه را ادامه دهند و مانع تعطيلي آن شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس