بازیهای آسیایی جاکارتا

اشتباه عجیب شورای المپیک آسیا در قرار ندادن نام دو تیم در لیست قرعه کشی مسابقات آسیایی 2018 باعث شده تا احتمال قرعه کشی دوباره این رقابت ها بالا برود.

به گزارش مشرق، قرعه کشی بازی های آسیایی 2018 جارکارتا 14 تیرماه برگزار شد که تیم ملی فوتبال ایران با تیم های عربستان، میانمار و کره شمالی رقیب شد.

عدم حضور امارات و فلسطین در این قرعه کشی امری عجیب به نظر می رسد به همین خاطر اماراتی ها اعتراض خود را به شورای مسابقات آسیایی ارائه دادند.

احمد الطیب، مدیر ورزشی کمیته ملی المپیک امارات درباره این اتفاق گفت: حضور تیم ملی المپیک امارات در این مسابقات صددرصد خواهد بود. وقتی دیدیم امارات در این قرعه کشی حضور نداشت غافلگیر شدیم. البته همین امر برای تیم ملی فلسطین نیز اتفاق افتاده بود. شواری المپیک آسیا و کمیته اجرایی مسابقات آسیا همکاری خودشان را با امارات برای این اشتباه اداری اعلام کردند. قرار است بین 3 طرف جسله ای برگزار شود تا راه حلی برای این مشکل ارائه شود یعنی یا این دو تیم(امارات و فلسطین) به گروه ها اضافه شوند یا قرعه کشی دوباره انجام شود.

وی افزود: راه حل در دستان شواری المپیک آسیا و کنفدراسیون فوتبال آسیا است. آنها می توانند قرعه کشی قبلی را لغو کرده و دوباره قرعه کشی کنند یا تیم ملی امارات و فلسطین را در گروه های کنونی قرار دهند. در چند روز آینده تصمیم نهایی اعلام خواهد شد.

با این اشتباه فاحش AFC در مراسم قرعه کشی که تیم های امارات و فلسطین را از لیست جا گذاشته احتمال دارد قرعه کشی دوباره انجام شود.

با انجام قرعه کشی دوباره دیدار حساس ایران با عربستان نیز لغو خواهد شد و باید دید که ایران با چه تیم هایی همگروه خواهد شد. البته این احتمال نیز وجود دارد که قرعه کشی ها بماند و امارات یا فلسطین رقیب جدید ایران شوند.

گروه بندی قبلی فوتبال بازی های آسیایی 2018 به شکل زیر است:

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس