کد خبر 874824
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
برانکو و بیرانوند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من هم 4 پیشنهاد دارم اما مثل بیرانوند در تمرینات غیبت نمی‌کنم.

به گزارش مشرق، برانکو درباره اردوی پرسپولیس در واراژدین کرواسی اظهار داشت: اردوی خیلی خوبی داشتیم. به اهدافمان رسیدیم. خوشبختانه تمام بازیکنان به جز شجاع خلیل زاده که کمی گردن درد دارد شرایط خوبی دارند. اکنون هم فاز سوم آماده سازی تیم برای رقابت های فصل جاری در جریان است.

سرمربی سرخپوشان پایتخت درباره شرایط تیمش گفت: هنوز دو هفته فرصت داریم و می توانیم کاملا آماده شویم.

وی درباره غیبت ملی پوشان پرسپولیس در تمرین این تیم تصریح کرد: وحید امیری قراردادش تمام شده و می خواهیم با او همکاری خودمان را ادامه دهیم اما نمی دانم بیرانوند که قرارداد دارد چرا نیامده است.

سرمربی پرسپولیس درباره پیشنهاداتی که به بیرانوند شده است افزود: من هم چهار پیشنهاد داشتم اما حالا سر تمرین پرسپولیس هستم. اینکه بیرانوند پیشنهادات خوبی دارد بد نیست اما به هر حال من هم پیشنهاد داشتم. اما الان اینجا هستم.

برانکو در پاسخ به سئوالی درباره دیدار سوپر جام و اینکه استقلالی ها تاکید دارند این مسابقه برگزار نشود، گفت: بالاخره باید دانست این بازی برگزار می شود یا نه. اینکه استقلالی ها می خواهند اردو بروند به خودشان مربوط است. اما فدراسیون باید اعلام کند این دیدار برگزار می شود یا نه.

دلیل نرفتن به برنامه ۲۰۱۸

او درباره عدم حضور در برنامه تلویزیونی ۲۰۱۸ که مجری آن عادل فردوسی پور است گفت: تمرین تیم برایم مهم تر است. من تیمم را تمرین می دهم. اگر برایم حضور در برنامه تلویزیونی مهمتر بود به روسیه می رفتم. چرا فکر می کنید حضور در آن برنامه اینقدر مهم است؟ من هوادار کرواسی هستم و همین کافی است. واقعا وقت ندارم سر برنامه تلویزیونی بروم.

سرمربی پرسپولیس درباره برنامه های تیم ملی برای حضور در جام ملت های آسیا گفت: چند وقت دیگر من می دانم لیگ داخلی شروع می شود. من اطلاعی از برنامه های تیم ملی ندارم.

برانکو درباره اظهار نظر جلال حسینی در مورد شرایط پرسپولیس افزود: او درست می گوید؛ کارمان سخت شده است. ما پیش بینی جلوتر کردیم و برای نیم فصل دوم بازیکن گرفتیم. طبیعی است کارمان سخت تر از بقیه تیم ها است.

خبرنگاری از برانکو پرسید که چرا سال گذشته با جدایی مهدی طارمی موافقت کرد اما با رفتن بیرانوند به اروپا مخالف است؟ سرمربی پرسپولیس گفت: این دو نفر قضایای کاملا متفاوتی دارند. در مورد طارمی وقتی صحبت می کنیم باید بگویم او قراردادش تقریبا تمام شده بود و در همان مدت هم محروم بوده است. خودش هم کتبا نوشت دوست ندارد در پرسپولیس بماند. باشگاه هم موافقت کرد که برود.

او درباره اینکه تا چه زمانی به بیرانوند فرصت می دهد در تمرینات شرکت کند اذعان داشت: او و وحید امیری در تیم ملی بودند و خودم به آنها مرخصی دادم. وحید هنوز قرارداد نبسته و می تواند نباشد اما بیرانوند باید از امروز در تمرینات شرکت می کرد.

سرمربی پرسپولیس در پایان درباره بازی تیمش مقابل الدحیل قطر در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: مهم ترین بازی ما در این رقابت ها با الدحیل است. شاید بتوانیم در لیگ برتر نتیجه ای را جبران کنیم اما این بازی ها جای جبران ندارد و باید تمام تمرکزمان را حفظ کنیم.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس