کد خبر 874794
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴
قتل

جوان مشهدی بر سر اختلاف ملکی و در حمایت از مادر خود شوهر خواهرش را با ضربات چاقو به قتل رساند.

به گزارش مشرق، این جوان به طرفداری از مادرش برای امضا نکردن یک استشهادیه دروغین درباره یک ملک، با شوهر خواهرش درگیر شد و او را کشت. متهم به قتل که پس از کشتن شوهرخواهرش فراری شده بود توسط پلیس دستگیر شد. وی صبح روز گذشته در بازسازی صحنه جنایت، به پلیس گفت: میثم (مقتول) مادرم را تهدید کرده بود که اگر این استشهادیه را امضا نکند، دخترش را سه طلاقه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

قتل زن جوان برای تاب بازی

صبح روز حادثه، شوهر خواهرم (مقتول) برگه استشهادیه‌ای را نزد مادرم به طبقه دوم ساختمان محل سکونت او آورد تا آن را امضا کند. او با این استشهادیه مدعی بود که خانه را از ناپدری‌اش خریده و طبقه‌ای از آن را به مادرم اجاره داده است در حالی که این موضوع هیچ ربطی به مادرم نداشت.

متهم ادامه داد: مادرم از امضای آن استشهادیه خودداری کرد که همین موضوع باعث عصبانیت دامادمان شد. او به مادرم گفت اگر این استشهادیه را امضا نکنی دخترت را سه طلاقه می‌کنم و اسباب و اثاث منزلتان را هم بیرون می‌ریزم! ولی بعد از ظهر دوباره وارد خانه ما شد و با هل دادن مادرم یقه مرا هم گرفت که در این لحظه من به داخل آشپزخانه پریدم و با برداشتن چاقویی از داخل کابینت دو ضربه به شکم و یک ضربه هم به پشت سرش زدم و از خانه فرار کردم!

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
    3 2
    یعنی مردک مرد
  • سیاوش IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
    2 2
    قابل توجه دامادهایی که ادعای گردن کلفتیشون میشه
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
    1 1
    حالا این داستانها که قاتلها درست می کنند از کجا معلوم راسته؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس