کد خبر 874676
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۰
ارتش عربستان

نیروهای سعودی به دلیل اختلاف با یکدیگر بر سر «ترک پست» در مرز یمن به سوی هم تیراندازی کردند که در پی آن سه نفر از آنها کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش مشرق، نظامیان سعودی مستقر در مرز یمن که صدها نفر از آنها در جنگ یمن به دست نیروهای موشکی و توپخانه‌ای و تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله کشته شده‌اند، این بار خودشان به جان همدیگر افتادند و خودزنی کردند.

نیروهای سعودی دیشب(شنبه) در مرز یمن با یکدیگر درگیر شدند و در این درگیری فرد مهاجم که نظامی بود و در اداره گذرنامه فعالیت می‌کرد، یکی از همکاران خود را به دلیل ترک پست و همچنین یک نیروی امنیتی سعودی را به قتل رسانده و سرانجام خودش به دست نیروهای پلیس عربستان کشته شد.

پایگاه خبری رای‌الیوم در این باره گزارش داد که فرد مهاجم ۳۴ سال سن داشت و نظامی بود که به دلیل ترک پست همرزمانش در منطقه «الودیعه» عربستان در مرز با یمن اقدام به تیراندازی کرد و یک نفر از آنها را به قتل رساند و یک نفر دیگر را زخمی کرده است.

بر اساس این گزارش، ضارب پس از کشتن یک نظامی سعودی و زخمی کردن یک نفر دیگر متواری شد و نیروهای پلیس او را تحت تعقیب قرار دادند، اما قبل از دستگیری اقدام به تیراندازی به سوی نیروهای پلیس کرد و یک نفر از آنها را به قتل رساند و دو نفر دیگر را زخمی کرد و در همین حین، فرد مهاجم به ضرب گلوله پلیس کشته شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس