کد خبر 874517
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
عکس/ترامپ سوژه همیشگی عکاسان!

رئیس جمهور آمریکا از تمایل خود برای انتخاب مجدد به این سمت خبر داده است.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با یک روزنامه بریتانیایی گفت: مایل هستم تا در در انتخابات ریاست جمهوری 2020 شرکت کنم و بار دیگر به عنوان رئیس جمهور انتخاب شوم چرا که هیچ یک از نامزدهای حزب دموکرات قادر به شکست من نیست.

وی در پاسخ به سئوالی درباره احتمال شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا گفت: کاملا مایل هستم تا مجددا انتخاب شوم. به نظر می رسد همه خواستار آن هستند که این کار را انجام دهم. تصور نمی کنم کسی بتواند من را شکست دهد. من همه نامزدهای دموکرات را می شناسم و فکر نمی کنم کسی بتواند در انتخابات 2020 بر من غلبه کند.

بیشتر بخوانید:

عصبانیت مقامات انگلیس از رفتار ترامپ با ملکه

ترامپ پیش از ترک بریتانیا و شرکت در نشست هلسینکی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با نقض پروتکل های سلطنتی بریتانیا، علنا به اظهارنظر درباره جزئیات مذاکراتش با ملکه انگلیس پرداخته است.

رئیس جمهور آمریکا گفته است که با ملکه انگلیس درباره موضوع برگزیت صحبت کرده است. ترامپ در پاسخ به این سئوال که آیا درباره برگزیت با ملکه انگلیس صحبت کرده است، تاکید کرد: بله. ملکه انگلیس گفت که این مساله یک موضوع بسیار پیچیده است. او یک زن فوق العاده است. او یک زن زیبا است.

ترامپ در حالی قرار است در دیدار با پوتین شرکت کند که پیش از این در نشست رهبران ناتو به شدت از سیاست های برخی کشورهای عضو این سازمان له خصوص آلمان انتقاد کرده و علنا به انتقاد از راهبرد ترزا می نخست وزیر بریتانیا برای خروج از اتحادیه اروپا پرداخته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس