کد خبر 874490
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰
واتس آپ

واتس اپ به تازگی اعلام کرده که می‌خواهد با انتشار نسخه به‌روزرسانی شده خود گزینه جدیدی را به اعلان‌های بالای گوشی کاربران اضافه کرده است.

به گزارش مشرق، این روزها که اپلیکیشن‌های مختلف اعم از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها هر یک به منظور جلب نظر و رضایت کاربرانشان از قابلیت‌های شگفت‌انگیز و جدیدی رونمایی می‌کنند، پیام‌رسان واتس اپ نیز قصد دارد با انتشار یک نسخه به‌روزرسانی جدید گزینه جدیدی را تحت عنوان mark as Read به نوار آدرس بار اعلان‌های واتس اپ در گوشی هوشمند کاربران اضافه کند.

بیشتر بخوانید:

قابلیت جدید واتس‌اپ برای ایجاد کانال

این نسخه جدید که ورژن ۲.۱۸.۲۱۴ از واتس اپ است، به کاربران این امکان را می‌دهد تا درصورت مشغله داشتن و کمبود وقت، اعلان‌های واتس اپ در نوار بالای گوشی را «دیده و خوانده شده» تلقی کنند و از نمایش مجدد این اعلان و نوتیفیکیشن‌ها در نوار آدرس بار بالای گوشی جلوگیری کنند.

شرکت فیس‌بوک با در اختیار گرفتن و تصاحب شرکت واتس‌اپ در سال ۲۰۱۴، ۱۹ میلیارد دلار کسب کرد و از آن زمان تاکنون نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید بدنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام‌رسان محبوب بوده است.

بر اساس گزارش‌های رسمی توسط واتس‌اپ، این اپلیکیشن دارای حدود ۱.۳ میلیارد کاربر در سراسر جهان است و در ماه سپتامبر سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی به رکوردی در میان شبکه‌های اجتماعی دست یافت و آن هم جای دادن بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه بود

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
    0 0
    کارمون به کجا کشیده که داریم تبلیغ واتس آپ میکنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس