رونالدو

رامون کالدرون، رئیس سابق باشگاه رئال مادرید معتقد است که رئال مادرید از فروش کریستیانو رونالدو به یوونتوس پشیمان خواهد شد.

به گزارش مشرق، رونالدو با مبلغی در حدود ۱۱۲ میلیون یورو بعد از ۹ سال پیراهن رئال مادرید را با یوونتوس عوض کرد، تا کالدرون در مصاحبه ای که با La Gazzetta dello Sport داشت، در این باره بگوید:

این یک اشتباه نابخشودنی است که رئال مادرید تاوان سنگینی برای آن خواهد پرداخت. مردم از امباپه یا نیمار صحبت می کنند، اما آنها راه درازی تا رسیدن به سطح کریستیانو دارند. خرید او ۹ سال پیش یک انتقال تاریخی بود و رقم فسخ قرارداد ۱ میلیارد یورویی نشان می داد که او فروشی نیست.

پرز تاوان این اشتباهش را خواهد داد. کریستیانو شماره ۱. است، بنابراین خسارت زیادی از فروش او خواهیم دید. کریستیانو اخیراً پیشنهاد بهبود قراردادی که از سوی پرز داشت را رد کرد. دلیل جدایی او احساسی است، اما قرارداد بزرگی برای یوونتوس بود. می توانم تصور کنم که طی چند سال آینده او عناوین قهرمانی دیگری هم به کمد افتخارات خود اضافه خواهد کرد و باید یوونتوس را یکی از مدعیان جدی قهرمانی در اروپا قلمداد کنیم.

هزینه این انتقال گران بود، اما به راحتی با پول اسپانسر ها و تبلیغات جبران خواهد شد. من کریستیانو رونالدو را هم سطح دی استفانو، پله و کرایوف می دانم.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس