سعید غفوری مدیرعامل شرکت عمران پردیس

مدیرعامل شرکت عمران پردیس به اظهارات عبده تبریزی مشاور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر این که ۷۰ درصد واحدهای مسکن مهر این شهر در داداگاه است واکنش نشان داد و آنرا تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، حسین عبده‌تبریزی دیروز در برنامه مناظره گفته بود: دولت با آن‌که اصلا اعتقادی به مسکن مهر نداشت اما یک میلیون و 350 واحد را به اتمام رسانده است، فقط مسکن مهر پردیس باقیماند که 70 درصد مسکن مهر این شهر در دادگاه است.

این در حالی است که شرکت عمران پردیس به این اظهارات واکنش نشان داده و بر پاسخ‌گویی به مطالبات به حق مالکان محترم مسکن مهر تاکید کرده است.

سعید غفوری مدیرعامل شرکت عمران پردیس امروز در جلسه شورای معاونین و مدیران، در این‌باره اظهار کرد: از نظر شرکت عمران شهر جدید پردیس کسانیکه به عنوان متقاضی مسکن مهر در پردیس ثبت نام کرده‌اند، اکثر قریب به اتفاق افراد محقی بوده‌اند که شرایط دریافت واحد مسکن مهر را احراز کرده‌اند. ما مانند گذشته حق کامل را به متقاضیان می‌دهیم و بر این باور هستیم که باید حقوق آن‌ها را به صورت کامل که همانا تحویل واحدها و تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی است، انجام دهیم. 

بیشتر بخوانید:

اتهام زنی یا عذرخواهی مشاور آخوندی از متقاضیان مسکن مهر

وی افزود: متاسفانه تاخیرهایی در واگذاری واحدهای مسکن مهر وجود داشته که خود متقاضیان به خوبی دلایل آن را می‌دانند و روزانه پیگیر مسائل و رفع این مشکلات هستند. قطعا مواردی کم‌کاری از جانب ما مسئولین شرکت عمران بوده و مواردی هم ناشی از کمبود منابع مالی، مسائل حقوقی و عدم همکاری بخشی از دستگاه‌هایی خدمات‌رسان وجود داشته که از حیطه اختیارات و وظایف ما خارج است. ولی می‌بایست تمامی موارد ذکرشده از طرف شرکت عمران پیگیری جدید صورت پذیرد. 

وی با تاکید بر این‌که قطعا این‌گونه نبوده که بخش عمده‌ای از مسکن مهر پردیس مشکل حقوقی داشته و مسائل آن در دادگاه باشد، تصریح کرد:در واقع بخشی از مشکلات حقوقی مربوط به عدم رفع معارضین ملکی در ابتدای پروژه به خصوص در قسمت شرقی فاز 8 و تا حدودی هم در فاز 5 و 9 جدید  است که بخشی هم که به عدم انجام تعهدات پیمانکاران کم‌کار برمی‌گردد؛ این مسائل نیز با مساعدت دستگاه محترم قضایی در حال پیگیری و نتیجه‌گیری می‌باشد. 

مدیرعامل شرکت عمران پردیس اظهار کرد:‌ شرکت عمران شهر جدید پردیس می‌بایست بیش از پیش مسائل و مشکلات متقاضیان و مالکان مسکن مهر را مدنظر قرار داده و با ارائه راهکار نسبت به رفع موانع تحویل واحدها و هماهنگی با سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان اهتمام بیشتر ورزد. در واقع متقاضیان مسکن مهر ولی نعمت ما هستند و کاملا حق دارند. امیدواریم در آینده‌ای نزدیک با تسریع در روند تحویل واحدها، حداقل رضایت‌مندی نسبی متقاضیان را به همراه داشته باشیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس