کد خبر 874237
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
فرودگاه نجف

نایب رئیس شورای اداری فرودگاه نجف از پاکسازی کامل این فرودگاه از سوی نیروهای امنیتی و بازگشایی آن و برقراری مجدد پروازها خبر داد.

به گزارش مشرق، سایت شبکه تلویزیونی سومریه نیوز نجف نوشت: جواد الکرعاوی نایب رئیس شورای اداری فرودگاه نجف پیش از ظهر امروز در نشست خبری از بازگشایی فرودگاه نجف و آمادگی این فرودگاه برای انجام عملیات نشست و برخاست هواپیماها خبر داد.

وی با بیان اینکه مسئولان شورای تامین شهر نجف روز گذشته پس از ورود مردم به این فرودگاه تصمیم به منبع پرواز از این فرودگاه گرفته بودند، افزود: در حال حاضر هیچگونه تظاهراتی در فرودگاه مشاهده نمی شود و حکومت نظامی برطرف شده است.

بیشتر بخوانید:

پروازهای نجف متوقف شد

الکرعاوی افزود: در طول ۲ سال گذشته این اولین بار بود که فرودگاه نجف به دلیل حکومت نظامی بسته شده بود که این تصمیم را نیروهای امنیتی و استاندار نجف روز گذشته به فرودگاه ابلاغ کردند.

به گفته این مقام مسئول در نجف، نیروی ضد تروریست و فرماندهی نیروهای فرات میانی فرودگاه را پاکسازی کرده و امنیت آن به شکل کامل برقرار شده است.

وی با بیان اینکه از روز گذشته کمیته تحقیق درباره اتفاق ورود مردم به فرودگاه نجف تشکیل شده، ادامه داد: نیروهای امنیتی فرودگاه فیلم های دوربین مداربسته تهاجم و تخریب فرودگاه از سوی عده ای از مردم را به نیروهای امنیتی استانداری نجف تحویل دادند.

نایب رئیس شورای اداری فرودگاه نجف تاکید کرد: این شورا از روز گذشته شکایت قضایی خود را علیه مسئولان امنیتی استانداری نجف به دادگاه این شهر اعلام کردند چرا که نیروهای امنیتی مانع ورود مردم و تخریب کنندگان به فرودگاه نشدند.

گفتنی است دیروز در نجف تظاهرات گسترده ای علیه قطع مکرر برق برگزار شد که عده ای از تظاهرکنندگان تعدادی از ساختمان حکومتی نجف از جمله فرودگاه این شهر را تصرف کرده و تعدادی از سازمان های مهم استانداری نجف را آتش زدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس