خواهر مسیح علینژاد

خواهر مسیح علی نژاد، خبرنگار ساکن خارج از کشور که دختران را علیه ارزش حجاب تحریک می‌کند گفت: با ایمان و حجاب خود، تا پای جان از ارزش‌های اسلامی و انقلابی و حریم ولایت فقیه دفاع خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، مینا علی نژاد قمی خواهر مسیح علی نژاد، خبرنگار ساکن خارج از کشور که دختران را بر علیه ارزش حجاب تحریک می‌کند ضمن اظهار برائت از عملکرد ضد انقلابی و غیر اسلامی خواهرش گفت: در شهر بابل زنان و مردان باایمان و باحیایی زندگی می‌کنند که خانواده ما هم از این قاعده مستثنا نیست. به طوری که خانواده علی نژاد در طول سال‌های چند تحمیلی همراه با مردم ایران اسلامی مقاومت کردند و سختی‌های جنگ تحمیلی را به جان خریدند تا عزت و شرف این سرزمین محفوظ بماند.

بیشتر بخوانید:

خانواده مسیح علی‌نژاد در همایش «دختران انقلاب»

وی با تأکید بر اینکه پدر و مادر و تمام اعضای خانواده علی‌نژاد در مسیر اعتقادات اسلامی مستحکم و پابرجا هستند، گفت: ما در محضر رهبر معظم انقلاب اظهار شرمندگی می‌کنیم که یکی از اعضای خانواده‌مان این‌گونه ندانسته با ارزش‌های اسلامی مقابله می‌کند. اما ما در مقابل او و هر کسی که قصد صدمه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشته باشد، می‌ایستیم و از ولایت فقیه دفاع می‌کنیم.

مینا علی نژاد با بیان اینکه ما همچنان در مسیر انقلاب اسلامی استوار هستیم، اظهار داشت: هنوز هم با گذشت حدود چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی، خانواده کوچک ما با آرمان‌های انقلاب اسلامی همراه است و حتی یک قدم از ارزش‌های اسلامی کناره‌گیری نمی‌کنیم.

خواهر خبرنگار ضد انقلابی که در رسانه‌های معاند فعال است، با اشاره به فعالیت مسیح علی نژاد در آن رسانه‌ها گفت: هرقدر که خواهرم برای ما عزیز باشد، وقتی از ارزش‌ها و آموزه‌های دینی و انقلابی کناره‌گیری کند و قصد مبارزه با ارزش‌های اسلام را داشته باشد با او مقابله می‌کنیم.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی بدانند همان طور که آن‌ها از حجاب و حیای اسلامی دفاع می‌کنند، خانواده علی نژاد هم همراه و در کنار آن‌ها هستند و به دلیل اینکه یکی از اعضای خانواده‌شان خطوط قرمز را زیر پا گذاشته، نه‌تنها از او حمایت نمی‌کنند بلکه با او مقابله کرده و در جهت ارزش‌های اسلامی فعالیت می‌کنند.

او به حضور مردم شهر بابل در جبهه‌های جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: چنانکه مردم شهر بابل بیشتر از هزار و 700 شهید در راه اسلام داده و ما از خون ریخته شده شهدایمان تا پای جان دفاع می‌کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
    24 3
    مسیح غلطه! اسم این خانم معصومه است و دوستانش به تخفیف " مصی " صدایش می کنند.
  • CA ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
    42 8
    مسیح نیست! مصی مخفف معصومه! غلط کرد اسم مسیح رو خودش گذاشت لیاقت معصومه رو هم نداره!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس