کد خبر 873806
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
سازمان تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از افزایش میزان اعتبارات وام‌های بازنشستگی خبر داد و گفت: مبلغ‌ وام‌ها از چهار میلیون تومان به پنج میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

به گزارش مشرق، سید تقی نوربخش با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای احداث این خانه فراهم نبود، گفت: با پیگیری متعدد نماینده مردم شهرستان بروجن اعتبار لازم برای احداث آن اختصاص یافت.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: بازنشستگان شهر فردانبه می‌توانند از امکانات خانه امید در راستای آموزش، پژوهش، همفکری و تشکل‌های مرتبط استفاده کنند.

وی از افزایش میزان اعتبارات وام‌های بازنشستگی خبر داد و بیان کرد: مبلغ‌ وام‌ها از چهار میلیون تومان به پنج میلیون تومان افزایش پیدا کرده است و همچنین در راستای افزایش خدمات به بازنشستگان مبلغ کمک‌ هزینه سفرهای زیارتی از 640 هزار تومان به 740 هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

نوربخش خاطرنشان کرد: در راستای بهبود معیشت بازنشستگان، همسان‌سازی حقوق این قشر در دستور کار قرار دارد، هم‌اکنون میانگین حقوق بازنشستگان کشور با سه درصد افزایش به عدد 2 میلیون و 100 هزار تومان رسیده است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه بسته‌های حمایتی ـ درمانی برای بازنشستگان در حال طراحی است، اظهار کرد: در راستای افزایش سرانه سلامت و امید به زندگی در بین بازنشستگان، جشنواره‌های ورزش‌های همگانی و قهرمانی برای این قشر پیش‌بینی شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس