کد خبر 873441
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳
رونالدو

ستاره پرتغالی با قراردادی به مبلغ ۱۱۲ میلیون یورو به یوونتوس پیوست و رئال مادرید باید سریعا به فکر جانشینی برای او باشد.

به گزارش مشرق، کریستیانو رونالدو روز سه شنبه با رضایت باشگاه رئال مادرید به طور رسمی به تیم یوونتوس پیوست تا پس از 9 سال درخشش در رئال مادرید این تیم را به مقصد تورین ترک کند. حالا این پرسش مطرح است که رئال کدام بازیکن را جانشین او خواهد کرد. گزینه های جانشینی رونالدو را 

نیمار
بازیکنی که برای مدت ها مورد نظر رئیس باشگاه رئال مادرید یعنی فلورنتینو پرز بود. به خدمت گرفتن او پس از یک فصل نه چندان خوب در پاری سن ژرمن خیلی سخت به نظر نمی رسد.

امباپه
هم تیمی باشگاهی نیمار کیلیان امباپه است که هم اکنون تنها ۱۹ سال دارد و با استعداد نابی که دارد می تواند برای سال ها خیال رئال مادرید را راحت کند. هر چند خرید او ممکن است تا ۳۰۰ میلیون یورو خرج بردارد.

ادن هازارد
مهاجم بلژیکی چلسی قبلا تاکید کرده بود که دوست دارد برای رئال مادرید بازی کند، هر چند الگوی ورزشی او زین الدین زیدان این تیم را ترک کرده، اما درخشش او در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باید برای سفید پوشان کافی باشد.

رابرت لواندوفسکی
مهاجم بایرن مونیخ در صدد ترک این تیم است، اما صحبت ها بر سر انتقال تابستانه او توسط مدیر برنامه هایش به شدت تکذیب شد. مهاجم لهستانی در ماه آگوست ۳۰ ساله می شود، اما انتقال به رئال مادرید بعید نیست.

مائورو ایکاردی
رئال مادرید برای مدتی است که ایکاردی را زیر نظر دارد تا او را جانشین مهاجم فرانسوی خود کریم بنزما کند. البته مهاجم آرژانتینی اینترمیلان بند آزادسازی ۱۱۰ میلیون یورویی دارد و در میان بهترین گزینه های جانشینی رونالدو نیست.

هری کین
هری کین یکی دیگر از مهاجمینی است که رئال مادرید برای مدتی زیر نظر دارد، اما مهاجم انگلیسی به تازگی  قرارداد خود را با تاتنهام تمدید کرده و گفته آرزو دارد با تاتنهام در استادیوم جدیدشان جام های زیادی ببرد.

محمد صلاح
مهاجم مصری لیورپول مانند کین به تازگی قرارداد جدیدی با این تیم امضاء کرده است. صلاح که در فینال لیگ قهرمانان اروپا مصدوم شده بود از حضور در آنفیلد خوشحال است، اما امکان این انتقال به سانتیاگو برنابئو وجود دارد.

پائولو دیبالا
مهاجم آرژانتینی یوونتوس قرار است در فصل جدید در کنار کریستیانو رونالدو بازی کند و به نظر نمی رسد دوست داشته باشد تورین را ترک کند. هر چند یوونتوس برای بازگرداندن پول خرید رونالدو مایل به فروش بازیکن ۲۴ ساله خود باشد.

سرگی میلینکوویچ
هافبک صرب فرزند بازیکن سابق این کشور نیکولا میلینکوویچ است و در اسپانیا به دنیا آمده. در زمان حضور پدرش در لیدای کاتالونیا، عملکرد او در لاتزیو مورد توجه تیم های بزرگ اروپایی قرار گرفت و در سن ۲۳ سالگی آینده روشنی در انتظار اوست.

کریستین پالیسیچ
وینگر ۱۹ ساله آمریکایی هرگز علاقه اش برای بازی در رئال مادرید را پنهان نکرده و از کودکی تیم اسپانیایی را حمایت می کرده است. بازیکن بورسیا دورتموند به عنوان گوش یا شماره ۱۰ بازی کرده و لوس بلانکوس از قابلیت های او آگاه است.

باید دید در نهایت چه کسی جانشین فوق ستاره فوتبال جهان خواهد شد و آیا می تواند انتظارات بالای هواداران رئال مادرید را بر آورده کند یا خیر.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس