تکذیب شد نمایه

پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران خبر منتشر شده در یکی از رسانه‌ها با عنوان «تصمیم عجیب یک بازپرس، آزادی متهم پرونده 31 میلیاردی با قرار 50 میلیون تومانی» را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای تهران، دادسرای عمومی و انقلاب تهران خبر منتشر شده در سایت یکی از رسانه‌ها با عنوان «تصمیم عجیب یک بازپرس، آزادی متهم پرونده 31 میلیاردی با قرار 50 میلیون تومانی» را تکذیب کرد.

طبق بررسی‌های به عمل آمده در یکی از پرونده‌های جریانی در شعبه‌ 4 بازپرسی دادسرای پولی - بانکی، آقای ف.ق که مالک دو دانگ از یک قطعه زمین می‌باشد، قرارداد مشارکت برای ساخت ملک را با آقای ج.خ که خود مالک دو دانگ از همان ملک بوده، منعقد می‌نماید و با وکالت اعطایی از سوی ف.ق، مجری احداث بنا مجاز به اخذ تسهیلات تا سقف 3 میلیارد تومان در قبال ترهین سهم مالک می‌گردد. مع‌هذا ج.خ با مراجعه به یکی از شعب بانک ملی، اقدام به اخذ 31 میلیارد تومان تسهیلات می‌نماید و آقای ف.ق نیز علیه وی و رییس شعبه بانک در دادسرای پولی - بانکی طرح شکایت می‌نماید.

این گزارش در خلاف واقع بودن خبر مندرج در این رسانه، با اشاره به این که شکایتی از سوی بانک ملی مطرح نشده است، می‌افزاید: مشتکی‌عنه نیز ضمن این که مالک دو دانگ از ملک مورد مشارکت بوده که از ارزش بسیار زیادی نیز برخوردار می‌باشد، نسبت به دو دانگ دیگر نیز وکالت داشته است و به هر حال بازپرس متهم را به اتهام خیانت در امانت احضار نموده و با دفاعیات خود مبنی بر دارا بودن وکالت، او را با قرار وثیقه‌ی 50 میلیون تومانی آزاد کرده است.

موضوع اعلامی ارتباطی به فساد بانکی و اقتصادی و امثال آن نداشته و صرفاً شکایت خصوصی دو شهروند علیه یکدیگر است که به دلیل ارتباط با کارکنان بانک، در دادسرای پولی - بانکی مطرح شده است و لذا خبر مذکور غیرواقعی و با اهداف شخصی مطرح شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس