کد خبر 873188
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
هادی نوروزی

صبح امروز یک خبر عجیب و باورنکردنی مبنی بر ممنوع الخروجی مرحوم هادی نوروزی منتشر شد!

به گزارش مشرق، وبسایت نود نوشت: خبر این است که مرحوم هادی نوروزی کاپیتان اسبق پرسپولیس در آستانه ممنوع‌الخروج شدن قرار گرفته است. گویا اداره مالیات نامه‌ای را به منزل مرحوم نوروزی فرستاده که در این نامه نوشته شده مالیات مطالبات هادی نوروزی از باشگاه پرسپولیس، پرداخت نشود نوروزی ممنوع‌الخروج خواهد شد!

مشخص نیست اداره مالیات چطور می‌خواهد فردی را که از دنیا رفته ممنوع‌الخروج کند. این درست است که نوروزی از باشگاه مطالباتی دارد که بعد از این همه سال هنوز خانواده‌اش موفق به دریافت این مطالبات نشده‌اند اما باور کردنی هم نیست که در این کشور کسانی هستند که نمی‌دانند هادی نوروزی درگذشته است.

در این باره همسر هادی نوروزی گفت: غافلگیر شدم. کاش هادی زنده بود و ممنوع الخروج می شد. البته من نمی دانم کسی که زنده نیست را چگونه ممنوع الخروج می کنند. این موضوع برای من عجیب است و آن را پیگیری می کنم. به هرحال مطالبات هادی و آنچه قراردادش بوده پرداخت نشده و باید دید اصلا جریان چیست.

به گزارش مشرق، ساعتی پس از انتشار این خبر سایت باشگاه پرسپولیس با رد این خبر کذب نوشت:

در پی انتشار اخباری مبنی بر اینکه زنده یاد هادی نوروزی به دلیل مشکل مالیاتی با حکم ممنوع الخروجی روبرو شده است، صبح امروز گفتگویی تلفنی بین حمیدرضا گرشاسبی و همسر کاپیتان پیشین سرخپوشان انجام شد.

همسر زنده یاد هادی نوروزی در جریان این گفتگو با رد مطالب و اظهار نظرهای منتشر شده گفت: درباره این موضوع نه نامه‌ای از اداره مالیات دریافت کرده‌اند و نه تماسی با آنها گرفته شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
    7 0
    دولت که خود مرده ای متحرک بیش نیست مرده ها را ممنوع الخروج می کند!
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
    1 0
    احتمالا از طریق سیستم برای همه بدهکارها نامه فرستادن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس