کد خبر 872825
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵
دوماگوی ویدا

یکی از گلزنان تیم ملی فوتبال کرواسی فیلمی را در فضای اینترنت را منتشر کرد که واکنش فیفا و مجلس دومای دولتی روسیه را به دنبال داشت.

به گزارش مشرق، دوماگوی ویدا، مدافع ۲۹ ساله تیم ملی فوتبال کرواسی پس از صعود تیمش به نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ که با حذف‌کردن روسیه در ضربه‌های پنالتی رخ داد فیلمی را در فضای اینترنت با این مضمون منتشر کرد: به افتخار اوکراین!

این فیلم مدافع کروات با توجه به موضعگیری‌های مقامات ورزشی و دولتی اوکراین علیه روس‌ها  در دوره برگزاری جان جهانی ۲۰۱۸ باعث شد تا فیفا را وارد این ماجرا کند.

سرویس رسانه‌ای فیفا در این رابطه به خبرگزاری ریانووستی روسیه گفت: فیفا در حال بررسی گزارش‌های بازی تیم‌های ملی فوتبال روسیه و کرواسی و شواهد بالقوه‌ای در ارتباط با فیلم منتشر شده از سوی ویدا است. تا زمانی که تمامی اطلاعات مورد بررسی دقیق قرار نگیرند، نمی‌توانیم چیزی در این رابطه بیان کنیم.

دیمیتری اسویشف، معاون کمیسیون ورزش و گردشگری مجلس دولتی دومای روسیه نیز در واکنش به فیلم مشکوک مدافع تیم ملی فوتبال کرواسی گفت: فیفا باید به صورت پایدار و محکم به اقدام ویدا واکنش نشان دهد. در جام جهانی فوتبال جایی برای شعارهای سیاسی و ناسیونالیستی نیست. بدین خاطر این اطمینان را دارم که فیفا می‌بایست واکنش جدی نشان دهد. اگر هم فیفا اقدام موثری انجام ندهد فدراسیون فوتبال روسیه باید اعتراض کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس