کد خبر 872736
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
مودریچ

کاپیتان تیم‌ ‌ملی فوتبال کرواسی از صعود به نیمه نهایی جام جهانی بسیار خوشحال است و تاکید کرد که با مدال به کشور خود بر خواهند گشت.

به گزارش مشرق، تیم‌ ‌ملی فوتبال کرواسی توانست با پیروزی برابر روسیه در ضربات پنالتی‌ بار دیگر به نیمه نهایی جام جهانی راه پیدا کند و حریف انگلیس در این مرحله شود. لوکا مودریچ در جام جهانی 2018 روسیه باز هم ستاره تیمش لقب گرفت و به عنوان بهترین بازیکن این دیدار حساس انتخاب شد.

او بعد از بازی، گفت‌: یک سناریوی دیگر برای ما رقم خورد و خوشبختانه از آن سر بلند بیرون آمدیم. تیم‌ ‌ملی روسیه بازی خوبی را به نمایش گذاشت به ویژه‌ در نیمه نخست که بهتر از  ما ظاهر شدند. اما در نیمه دوم و وقت‌های اضافی بهتر از آنها ظاهر شدیم. ما در کل بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم و توپ و میدان را در اختیار داشتیم. نمی خواستیم بازی به پنالتی‌ کشیده شود.

مودریچ در ادامه‌، بیان‌ کرد: بازی کردن در وقت های اضافی و مصدومیت بازیکنان باعث شد تا سطح کیفی تیم پایین بیاد اما خوشبختانه با این وجود هم توانستیم به پیروزی برسیم. چند روزی است  که به سوچی آمده‌ایم و به شرایط آبی و هوایی این جا عادت کرده‌ایم. همه چیز این جا خوب است و در ورزشگاه زیبایی بازی کردیم. بسیار خوشحالم که بعد از 20 سال بار دیگر به نیمه نهایی جام جهانی راه پیدا کردیم.

مودریچ افزود: بر این باور هستم که می‌توانیم بهتر از جام جهانی  1998 نتیجه‌ بگیریم. بار دیگر نشان دادیم که تیم با شخصیتی هستیم. در حال‌ حاضر  به نیمه نهایی راه پیدا کردیم و باید از این موفقیت خوشحال بود. زمان کافی برای استراحت را داریم. من به دنبال انتخاب به عنوان بهترین بازیکن نیستم،‌ بلکه تنها موفقیت تیم را می‌خواهم. خوشحالم که تیم هماهنگی داریم. می‌خواهیم با مدال بر گردیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس