کد خبر 872654
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
استاندار تهران

مقیمی با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف برق گفت: تغییر ساعات کاری ادارات در تهران در حال حاضر تا آخر تیرماه ادامه خواهد داشت و در صورت لزوم تمدید می شود.

به گزارش مشرق، محمدحسین مقیمی استاندار تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر تغییر ساعات کاری ادارات در فصل تابستان اظهارداشت: این تصمیم تنها به خاطر مشکلی که در رابطه با کمبود برق مواجه هستیم گرفته شده است چراکه آب پشت سدها کم است و مجبور شدیم برای جبران، این مساله را مدیریت کنیم.

مقیمی با بیان اینکه این تصمیم دولت است، افزود: این تصمیم در حال حاضر تا آخر تیرماه ادامه خواهد داشت و در صورت لزوم تمدید می شود.

استاندار تهران در پایان با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف برق افزود: انشالله این طرح اجرا شود و ما امیدواریم بتوانیم این مشکلات را حل کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
    3 2
    به چه حقی زندگی مردم را دستخوش تغییر می کنی ؟ به جای اینکه مدیریت کنند و مشکلات برقی را پیش بینی و تامین کنند لگد به زندگی مردم می زنند ؟ شما در خدمت مردم هستید یا مردم در خدمت شما ؟
  • كارمند دولت IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
    3 0
    باسلام و احترام جناب سرهنگ حسن روحاني ؛ آغاز كار نهادهاي نظامي از ساعت هفت 7 صبح ميباشد. چرا بايد ساعت كار كارمندان دولت از ساعت شش 6 صبح ميبايست باشد ؟!!!
    • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
      1 0
      کاش سرهنگ بود! سرهنگ بودن در نظام اسلامی افتخار است. با دیدن یک سرهنگ چه احساسی غیر از امنیت و اقتدار به انسان دست میدهد؟ متاسفانه یکی دیگر از آسیبهای فراوانی که زد آسیب به این واژه بود. به سهم خودم از تمامی سرهنگها و نظامیان تشکر و عذرخواهی میکنم.
  • ناشناس IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
    1 0
    این کار عین بی تدبیری هست.حداقل شروع کاری رو از ساعت 7 صبح کنید.مترو ساعت 5 صبح بازه ولی قطار با تاخیر حرکت میکنه. و متاسفانه هیچ تاکسی هم موجود نیست. فقط با آژانش می شه به موقع سر کار اومد. متاسفم برای این همه ایجاد نارضایتی و بی تدبیری مسئولین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس