کد خبر 872626
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷

به گزارش مشرق، یک فعال فضای مجازی در توییتر با انتشار تصاویری از بک بازی موبایلی با کیفیت خیلی بالا با موضوع احمد متوسلیان، نوشت:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عباس افخم جاوید IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
    35 4
    موسسه مصاف یک مجموعه کاملا مردمی و غیر وابسته به دولت و جریان سیاسی. آتش به اختیار یعنی این. نهادهایی که وظیفه شون انجام کارهای فرهنگیه و با چند ده برابر هزینه این مجموعه و از جیب بیت المال اداره میشن ولی یک صدم این موسسه خروجی ندارند. خدا حفظت کنه رائفی‌پور
    • US ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
      6 4
      این حوادث گروهی در شهرستان ها عمدتا توسط کانال های تلگرامی ساماندهی میشه. مثل کاسپین که ادمین در ترکیه بود، مطالبات هم کاملا بجا بود و مردم هم به همین خاطر جذب شدند ولی در یک روز ناگهان مردمی که در یک کانال جمع شدند را دعوت به فراخوان میکنند در نقطه و ساعتی خاص ( عمدتادر ابتدای شب ) بعد هم برخی عوامل درون این تجمع ها شروع به اشوب میکنند و بقیه هم که احساسات فرا گرفتشون همراهی. چیزی که مشاور ترامپ در همایش منافقین گفت: "فکر کردید این اشوب ها خودجوشن؟ نه خیر ما و شما (منافقین) مسئولش هستیم." عمدتا به همین روش اطلاق میشه. کاری که امدنیوز کرد. در ابتدا با حمایت از دولت و انتخابات و همراهی دولت پاگرفت،رشد کرد و از هر استان در مجموع جمعیتی بزرگی را گرد اورد و در حوادث دی ماه چون از هر شهر تعدادی عضوش بودند ساعت و مکان را اعلام میکرد و تجمعات را شکل میداد. تلگرام در حال حاضر در ایران به عنوان ابزاری که جولیانی مشاور ترامپ گفت استغاده میشه در مواردی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس