کد خبر 872225
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
مسکن

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: تاکنون چنین تجربه ای نداشته ایم تا دقیقا بتوان گفت با تغییر ساعات کار ادارات تهران چقدر از میزان مصرف کاسته می شود.

به گزارش مشرق، محمودرضا حقی فام معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر و سخنگوی صنعت برق ایران اظهار داشت: طبق مصوبه هیئت وزیران و اعلام استانداری تهران، از امروز ادارات این استان از ساعت 6 صبح آغاز به کار کرده اند تا در ساعت 14 بعداز ظهر به کار خود پایان دهند.

وی افزود: این طرح که برای مدت 15 روز اجرایی می شود، به منظور ضرورت صرفه‌جویی و مدیریت مصرف برق است.

بیشتر بخوانید:

وضعیت ترافیکی تهران در اولین روز تغییر ساعات کار اداری

حقی فام در پاسخ به اینکه "پیش بینی می کنید با تغییر ساعات ادارات، چقدر از پیک مصرف برق تهران کاسته شود"، گفت: تاکنون چنین تجربه ای نداشته ایم تا دقیقا بتوان گفت چقدر از میزان مصرف کاسته می شود، اما با چنین تدبیری، قطعا خاموشی های تهران کاهش خواهد یافت.

وی ادامه داد: شرط موفقیت این طرح این است که ساعت 13:30 در تمامی ادارات و سازمان های تهران، وسایل سرمایشی خاموش شوند.

سخنگوی صنعت برق ایران در خصوص نظارت بر اجرای این طرح اذعان داشت: از بسیج ادارات و همچنین استانداری برای نظارت اجرای صحیح این طرح کمک گرفته ایم و امیدواریم این طرح از امروز بتواند اثرگذاری خوب خود را در کاهش مصرف برق در ساعات پیک داشته باشد.

حقی فام با بیان اینکه "همچنان ضرورت صرفه جویی در مصرف برق در ساعات پیک وجود دارد"، گفت: بدون شک، محور اصلی مدیریت مصرف را باید در بخش خانگی دنبال کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
    0 0
    6 صبح تا 13 ظهر /

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس