اینفانتینو

ریاست فیفا تصمیم گرفته بازیکنان تایلندی محبوس در غار را که به تازگی پیدا و آزاد شده اند به تماشای فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دعوت کند.

سرویس ورزش مشرق - به گزارش آس اسپانیا اینفانتینو در پیغامی رسمی خواستار حضور بازیکنان فوتبال تایلندی در فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شد. 

جانی اینفانتینو ریاست فیفا از تیم فوتبال دانش‌آموزان تایلندی که دو هفته پیش بر اثر وقوع سیل در یک غار گرفتار شدند برای حضور در فینال جام جهانی روسیه دعوت کرد. وی اظهار امیدواری کرد آنان تا روز ۱۵ جولای از غار نجات پیدا کنند. عملیات نجات این نوجوانان پیشرفت بسیار خوبی داشته و تقریبا به انتهای مسیر خود رسیده است. گروه‌های نجات در تایلند پس از ۹ روز کاوش موفق شدند دوازده نوجوان فوتبالیست را که به همراه مربی‌شان در غاری ناپدید شده بودند بیابند. این دوازده پسر ۱۱ تا ۱۶ ساله عضو تیم فوتبال Moo Pa بودند. آنها به همراه مربی ۲۵ ساله خود برای سفر تفریحی یک روزه به داخل غار رفته بودند که با بارش باران و ورود سیلاب در آن گرفتار شدند.

اینفانتینو در کنار نامه رسمی خود به روزنامه آس اسپانیا گفته است: اگر مقدور باشد همه خانواده این نوجوانان تایلندی نیز میهمان فیفا خواهند بود و برای آنها بلیت جداگانه در جایگاه ویژه در نظر خواهیم گرفت و یا در صورت کم بودن فضا به خاطر تجمع زیاد در استادیوم، از آنها در رستورانی بسیار عالی پذیرایی خواهد شد. این وظیفه فیفا است که در چنین زمانهایی به فکر همه کشورهای عضو خود باشد. ما در بخش مسئولیت های اجتماعی باید فعالتر از این باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس