کد خبر 871985
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
معدن

یک منبع آگاه از توقف روند واگذاری معدن میمه به حوزه علمیه اصفهان خبر داد و گفت: مسئول یکی از مراکز زیر مجموعه حوزه بدون اطلاع آیت‌الله مظاهری این اقدام را انجام داده بود.

به گزارش مشرق،‌ رویداد۲۴ نوشت: در روزهای گذشته خبر واگذاری معدن تراورتن میمه به حوزه علمیه اصفهان باعث واکنش فعالان محیط زیست منطقه شده بود. واکنش منتقدان به تشکیل زنجیره انسانی با حضور برخی از مدیران شهری منتهی شده بود. آنگونه که فعالان محیط زیستی خبر داده بودند این معدن قرار بوده به به حوزه علمیه اصفهان واگذار شود. یک منبع نزدیک به آیت‌الله مظاهری پاسخی ارسال کرده که عینا منتشر می‌شود:

«در مورد خبر واگذاری یکی از معادن به حوزه علمیه اصفهان که طی چند روز گذشته در سایت‌ها و کانالهای خبری داخلی و خارجی انعکاس یافته، بر اساس پیگیری‌ها و کسب اخبار موثق، این اقدام توسط مسئول یکی از مراکز زیر مجموعه حوزه علمیه و بدون اطلاع و کسب اجازه حضرت آیت‌الله مظاهری رییس حوزه علمیه اصفهان انجام شده است. پس از نامه نگاری مردم محترم منطقه میمه در اوایل تیر ماه، آیت الله مظاهری ضمن اعتراض به مدیر حوزه علمیه اصفهان بلافاصله دستور لغو این اقدام را صادر کردند و خواستار برخورد با مدیر متخلف شدند. از این رو انتساب خبر واگذاری معدن میمه به آیت الله مظاهری کذب محض است زیرا اساسا ایشان نسبت به این موضوع هیچ اطلاعی نداشته‌اند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
    8 7
    افرین آیت الله مظاهری درستکار
    • طلبه اصفهانی IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
      3 3
      ای بابا.واره رو آب برده.چی میگی تو.دلم واسه رهبری خیلی میسوزه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس