کد خبر 871980
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
ATR

مدیرکل فرودگاه سردار جنگل رشت جزئیات فرود اضطراری هواپیمای رشت ـ تهران در فرودگاه سردار جنگل را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، غلامرضا کریم‌آقایی مدیرکل فرودگاه سردار جنگل رشت با تکذیب خبر آتش‌سوزی موتور هواپیما در فرودگاه رشت اظهار کرد: شب گذشته ساعت 19 و 35 دقیقه پرواز شماره 845 از رشت به مقصد تهران فرودگاه سردار جنگل رشت را ترک کرد که دقایقی پس از پرواز و در آسمان گیلان، خلبان متوجه نقص فنی دریکی از موتورهای هواپیما شده و آن را خاموش می‌کند.

بیشتر بخوانید

هواپیماهای ATR به ایران تحویل داده نمی‌شود

وی با اشاره به بازگشت هواپیما به‌وسیله موتور سالم دیگر به فرودگاه سردار جنگل افزود: پس از بازگشت اضطراری به فرودگاه رشت، خلبان و گروه پرواز بابت این فرود و بازگشت از تمامی مسافران عذرخواهی کردند.

مدیرکل فرودگاه سردار جنگل رشت با اشاره به حضور تیم فنی شرکت هواپیمایی آسمان جهت تعمیر و درصورت نیاز تعویض موتور در فرودگاه سردار جنگل رشت گفت: این هواپیما در حال حاضر در فرودگاه رشت بوده و در حال عیب‌یابی و رفع نقص فنی است.

وی با انتقاد از انتشار اخبار کذب و دلهره‌آور گفت: انتظار داریم که شهروندان اخبار این‌چنینی را تنها از مراجع رسمی پیگیری کنند.

هواپیمایی که چندی پیش در ارتفاعات یاسوج سقوط کرد، مدل ATR 72 متعلق شرکت هواپیمایی آسمان بود که تمام سرنشیان آن کشته شدند. لازم به ذکر است، ایران در قالب قراردادهای برجامی سفارش خرید 20 فروند دیگر از این مدل هواپیما را به شرکت سازنده آن داده است. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
    4 15
    میگن هوا که گرم میشه این طیاره برای پرواز در مناطق مرتفع باید از تعداد مسافراش کم کنه تا اگه یکی از موتورها از دست رفت نخوره زمین . خوب شد قراردادش لغو شد . این 8 تارم باید بزارن برای پرواز بین فرودگاه های ساحلی جنوب و شمال . مثلن رشت به ساری ، چابهار به بندرعباس ، بندرعباس بوشهر ، اهواز نجف و ....
  • AE ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
    10 31
    اگر آنتونوف ایرانی بود ، همون اولش افتاده بود . حقیقت تلخه ولی باید قبول کرد .
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
    20 13
    هواپیمای ای تی آر بسیار هواپیمای سیف و مطمءن و به صرفه ای هست متاسفانه در پرواز یاسوج اشتباه از خلبان بود
  • ناهید DE ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
    7 1
    این هوایپماها بیش از حد مجاز بار میزنن البته علاوه بر بار مسافر فقط برای پول گرفتن و همین موضوع خیلی خطر ایجاد میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس